.

Khamis, 8 Jun 2017

SUARA MERDU ZIANA ZAIN





GUA DAH

BILANG LU 

TAK CAYA

INI POWER

SUARA ZAINA



‘Saya takkan letak jawatan’
KUALA LUMPUR - Pengerusi Felda Global Ventures Holdings Berhad (FGV), Tuan Haji Isa Abdul Samad menegaskan beliau tidak akan meletakkan jawatan walaupun terdapat gesaan agar beliau berbuat demikian.

Menurut Isa, tiada keperluan untuk beliau meletakkan jawatan.

"Pasal apa saya nak letak jawatan? Bukan saya yang salah," katanya dalam sidang media selepas program majlis sumbangan FGV kepada golongan asnaf, di Menara Felda, di sini, hari in


TOK AJI ISA

BILA BUKA

MULUT DAN 

SEBUT PORT....

BELUM DICK..SON

NAJIB AKAN

MENGGELETAR

LAGI POWER

BUDAK ITAM




-------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hari ni najib belum cukup terdesak dan belum cukup didesak, untuk menyuruh isa ke tepi. Bila sampai hari yang najib dah cukup terasak kelak, barulah isa akan ubah ayat, sukarela menarik diri atas alasan tertentu, usia atau kesihatan atau nak fokus pada bini baru atau apa saja yang boleh direka jalan cerita mudah dan ringkas. Sebab masa tu barulah najib huloq apa atau berapa yang patut.... lebihkurang la macam taib, jadi mungkin jugak isa akan diberi jawatan yam tuan n9 seumur hidup kahkahkah

DIDI KOTA BELUD berkata...

maka berdendanglah lagu madah berhelah di alam maya untuk memberitahu pengongkek melayu(PM)...lirik...akukah yg bersalah pun jadi igauan...hehehehehehe...nasip ada siti..kalau dak...jena jin nilah penyanyi no 1 malaya....kakakakkaka