.

Khamis, 1 Jun 2017

SIAPA JADI HANBU




SIAPA JADI HANBU
Gua tak kesah pun sapa2 yg nak jd hanbu ataupun hantu burit ni. Yg jd masaalahnya kpd hantu pakai sarban ni dorang suka takut2 kan org lain. Klu org lain nak beburit semuanya takleh semuanya harrrammm! 


HANBU

Takut nanti masuk neraka!! Tapi klu dorang menating2 kontol yg syiok kat burit sampai kat German pon ok boleh pulok! Mcm mulut tu nak makan, kontol dan burit pon Tuhan yg jdkan juga sama2 nak makan jugak apa salahnya jd jgn ler dengki sprt hanbu atau HANTU burit tu yg suka menakut2kan org lain on 
APA DIA HANBU?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/31/17





------------------

Tiada ulasan: