.

Khamis, 1 Jun 2017

PORNO GERMAN




PESTA MELANCAP
Labbai wostad pon dah pandai cakap soal pesta onani nih. Apasal tak cakap melancap jer! Dari pandangan labbai wostad nih melancap tu mcm satu kesalahan besar, walhal nya melancap tu sama lah dgn melepaskan orgy kat bini,,takde salah apa pun! Ddlm Quran takde satu ayat pun sebut soal kesalahan melancap tuh! TETAPI.. 


PESTA

Tetapi ddlm Quran ada berpuluh2 kali diulang2 LARANGAN agar jgn memakan harta dgn batil! -Jgn makan harta anak2 yatim.. -Jgn aniaya org/harta dgn menggunakan kuasa hakim.. -Jgn aniya hak fakir miskin yg wajib dilindungi dgn harta/khazanah negara.. -Jgn jd sprt Yahudi dan Nasrani yg pandai menipu keliru utk membaham harta org lain.. -Jgn jd buas dan ganas mcm Firaun yg menyebabkan rkyat takut lalu mudah merampas harta.. -


LANCAP

Jgn suka2/sengaja mereka-cipta aturan undang2 utk membaham harta sesama mnusia.. Kesimpulannya.. Hampir 100% labbai2 wostad yg belajar kat Arab nih melihat melancap tuh satu DOSA besar wpun TAKde satu ayat pun ddlm Quran yg terang2 ada melarang nya! on 
JAGA TANGAN YANG MENULIS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/31/17

PORNO GERMANI
Soklan utk TITM: Bila mata layan porno germani, nafsu membuak buak, kote naik ngang dan tangan melancap sampai pancut... yg mana patut dijaga? Mata? Nafsu? Kote atau tangan? Soklan kedua: Mulut haji HAHA yg selalu maki hamun org lain dgn ucapan bewak, anjing, butir taik, dan dan dan tu mcmana pulak tuan brahim? Amanat hj HAHA yg bertebaran tu mcmana pulak? Itu nak dikira kena jaga mulut atau jaga tulisan? Atau hj HAHA kena jaga perut yg makin memboyot tu? Sekian 2 soklan dari saya. on 
JAGA TANGAN YANG MENULIS
Anonymous
on 5/30/17




-----------------

Tiada ulasan: