.

Ahad, 2 Julai 2017

BERITA AMAT BAIK




FACE BOOK

Dahsyat propaganda Umno-BN melalui akhbar Mingguan Malaysia hari ini. Siap lukis gambar ular besar bertaring seperti mahu membelit bangunan Parlimen.
Berserta paling atas gambar dan kenyataan Presiden Pas diikuti 7 mufti lain, puluhan bilion duit rakyat melalui 1MDB lesap bahana rasuah mega termasuk bikin filem separa lucah dan berjoli bersama artis Hollywood mahu Presiden Pas dan para mufti biar begitu saja? Apa kata anda?


Comments
Mat Fadli El-Labuani Bila lebais sukung jibbys...
LikeShow more reactions
Reply
1
4 hrs
Remove
Ahkarim Abdul Halim Subhanallah...agama?
LikeShow more reactions
Reply
1
3 hrs
Remove
Hafizzal Jaafar Ampu sana ampu sini
LikeShow more reactions
Reply2 hrs
Remove
Meran Cobain Anaconda pun dah masuk dalam cerita ni. Rasanya dah tahu siapa sumber inspirasi cerita bertemakan binatang.
LikeShow more reactions
Reply
1
1 hr

----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Najib rekrut semua penjual agama utk bantu dia yg dah nak tenggelam

Tanpa Nama berkata...

dari lukisan ular itu memberitahu bahawa lilitan dan taring ular itu tidak la bisa mana kalo dibandingkan dengan lilitan dan belitan dari serban2 sang penguasa agama..kalo korang tak percaya, korang cekik dan belit ular tu dgn serban, nescaya tewas la ular itu..dlm gambar itu menunjukkn ada berapa banyak kain serban yg bole digunakan utk melilit ular demi menyelamatkan perompak..dah kpi mufti semuanya menyelamatkan pemerintan, apa bole dikata..jesteru, takyah la nak sokong mufti nak moto sb nak tgk anak bulan la..mufti jd murtabak keamanan la..semuanya lakonan je..asj ust zamihan taknak pertahan najib ke?mana tau kot dpt projek renovate masjid2 seluruh putarjaya..