Jumaat, 21 Julai 2017

HANG TAHU APA MAKNA BERITA INI?






HANG TAU

APA MAKNA

BERITA INI?


Dr Mahathir tidak dapat terima kenyataan
DUNGUN - Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu)  Dr Mahathir Mohamad disifatkan tidak dapat menerima kenyataan dan hakikat bahawa terdapat pemimpin lain yang berkedudukan lebih tinggi daripada beliau ketika ini.

Ahli Majlis Tertinggi Umno, Tuan Haji Ismail Sabri Yaakob berkata sikap negatif itu terserlah apabila Dr Mahathir menyifatkan kedudukannya dalam Pakatan Harapan secara 'tidak rasmi' sama seperti kedudukan Najib.

"Kalau presiden parti, memanglah kedudukan itu sama. Mat Sabu (Mohamad Sabu) pun presiden parti (Parti Amanah Negara). Macam-macam parti ada kat Malaysia ni, parti-parti kecil, sesiapa pun boleh jadi presiden parti.

"Cuma, harus ingat, perdana menteri (Najib) adalah presiden parti (Umno dan pengerusi Barisan Nasional) yang menguasai kerajaan ketika ini. Sudah tentu ia sangat berbeza," katanya.

MAKNANYA

TOK AJI INI

NAK BODEK

TAKUT DICAP

ANTI NAJIB

TAK DILIHAT

SOKONG BOSS

DALAM KES

CURI DUIT 

KAH KAH KAH

INI LINE BODEK

AMAT SELAMAT

AMERIKA 

PUN SUKA

KAH KAH KAH

-----------------

2 ulasan:

Nope berkata...

Makanya, ini lah gerakan ayat ruqyah yg ampuh dari menteri caklempong utk terus membodek tuan buncitnya yg sedar x sedar, sudah menuju hari akhir sbg seorng seniman politikus. Moga2, dihujung tanduk ni, dpt la grab seguni dedak utk bekalan di negara isketambola. Ahahaa.

Tanpa Nama berkata...

Haji ni tak dapat terima kenyataan dan hakikat bahawa terdapat RAMAI pemimpin lain dalam umno atau bukan umno yang berkedudukan lebih tinggi daripada beliau dulu kini dan selamanya. Dia frust tertonggeng setiap malam sebab dia rasa diri dia sangat hebat mampu pegang jawatan lebih tinggi termasuklah lebih tinggi dari 3.85 dan 9.5 atau siapa saja, tapi nampaknya dia tak dapat nak panjat lebih tinggi dari sekarang sebab dia tau ramai yang lain lebih rajin dan lebih agresif membodek peluang berbanding dia.