.

Jumaat, 14 Julai 2017

HEBAT HEBAT - ANAK MUDA BERSATU





HEBAT BERANI


ANAK MUDA 

BERSATU

HEBAT BERANI

MULA 

BANGUN MELAWAN

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Babi2 UMNO memang la macam tu...Najib curi berbillion2 bukan dia kasi babi2 umno pun..dia cina kui jho lok...melayu umno jadi anak2 haram je....

Boley Jalan berkata...

Abang Polis, Kalau aku kena camni dah tentu aku minta suaka kat myanmar atau banggladesh.....jenis apa lah nkorang ni......

Tanpa Nama berkata...

Anak muda dacing mana? Tak nampak pun dlm video tu. Rata2 ahli2 pekida, mat kilau dan dan dan ramai dah tak sokong umno. Dulu buta perut, bila ditabur dedak berbondong2 turun buat ramai. Bila dah terkesan dgn kos sara hidup yg melambung tinggi baru nak celik mata. Lagipun yg dapat dedak ribu2 cuma ayahanda jer, anak2 dapat ciput. Mana tahan bhai selalu sangat dikerah ke hulu ke hilir utk pertahankan pemimpin melayu islam, ayahanda hulur ciput kadang2 anak2 pakai duit poket sendiri, kononnya dapat pahala jihad tapi ayahanda simpan ribu2 relax minum kopi sambil isap rokok kat rumah. Hehehe syukur la kesedaran dah sampai walaupun lambat.

Tanpa Nama berkata...

Melayu berbalah sama sendiri. Dua2 "BONgOK" (spt kata AR Tompel-arwah dh)

Tanpa Nama berkata...

Melayu yg pertahan perompak je yg bongok. Melayu yg nak tendang perompak tak bongok.

Lobai skang dah bongok sbb byk sgt minum ayaq kencing perompak

Tanpa Nama berkata...

Nape jadi gini? Sebb ramai Melayu trlalu mementingkan diri sendiri, kalau tkde kena mngena dgn dirinya, keluarganya, dia. Buat tk tahu aje, yg penting jaga diri dn anak bini: Golongan Melayu satu lgi, dh dberi makan dedak sehinggalah terasa diri terhutang budi dn memberikan sepenuh kesetiaan kpd perompak penyangak2 tanpa memikirkan diri bersekongkol dgn perompak! Jawab lh nanti Bani Melayu dgn Rabb mu nnti