.

Khamis, 27 Julai 2017

ITIK DAN DEDAK






ITIK

Silap kau tt. Kalau dedak mari, itik dan ayam tak menari pun. Depa cuma makan je la dedak tu semua kasi habis atau sampai depa kenyang. Itu je. Sebab itu memang makanan depa. Itu memang rutin harian depa. Takde apa yang special pun. Tak perlu depa nak terkinja menari macam celebrate sesuatu yang jarang depa jumpa. 

DAN DEDAK

Kalau kau tiap pagi sarapan nasi yang kau goreng daripada nasi putih lebih makan malam sebelumnya, pagi ni aku muncul bawakkan kau nasi goreng kampung rm4.50 aku beli dalam perjalanan, takdenye kau menari gelek dek terlalu sukacita. Tapi cuba kalau aku bawak lasagna rm10 ada filling mutton petai, dah pasti bergegar satu bangunan sebab kau menari poco poco siap jemput rosmah sekali! Yang menari gumbira melaung terlalak dapat dedak ni cumalah monyet spesis ungka je. 
on PARTI ISLAM PENASEHAT NAJIB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/26/17






----------------------

Tiada ulasan: