.

Rabu, 26 Julai 2017

PARTI ISLAM PENASEHAT NAJIB








JANGAN

LUPA PARTI

ISLAM PAS

DAH JADI

PENASEHAT

NAJIB


Kenyataan Naib Presiden Pas 'bunuh' Pas

KUALA LUMPUR - Kenyataan Naib Presiden Pas,  Tuan Haji Mohd Amar Nik Abdullah berhubung isu meletakkan calon bertanding di Permatang Pauh hanya membunuh parti itu sendiri.

Bekas Ketua Penerangan Pas,  Mahfuz Omar berkata, kenyataan itu menunjukkan Pas seolah-olah mahu bertanding di semua kerusi pembangkang.

“Ini kenyataan angkuh daripada Pas yang membina persepsi pengundi. Mereka mengaku sebagai pembangkang, tetapi mereka enggan berunding dengan rakan pembangkang lain, tak boleh bertolak ansur dan mahu membolot semua kerusi.

“Akhirnya pengundi jemu dengan Pas dan putus asa sokong parti tersebut kerana menunjukkan kecenderungan kepada Umno. Saya yakin ahli Pas, bukan sahaja pengundinya, sebahagian besar beralih arah,” katanya.

BILA DEDAK

SUDAH MARI

ITIK AYAM

MENARI NARI

KAH KAH KAH



-----------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bila parti islam 1malaysia ni nak bawak najib jadi saksi di london??husam dan rafizi, parti islam 1malaysia ni dah saman belum..

Tanpa Nama berkata...

Silap kau tt. Kalau dedak mari, itik dan ayam tak menari pun. Depa cuma makan je la dedak tu semua kasi habis atau sampai depa kenyang. Itu je. Sebab itu memang makanan depa. Itu memang rutin harian depa. Takde apa yang special pun. Tak perlu depa nak terkinja menari macam celebrate sesuatu yang jarang depa jumpa. Kalau kau tiap pagi sarapan nasi yang kau goreng daripada nasi putih lebih makan malam sebelumnya, pagi ni aku muncul bawakkan kau nasi goreng kampung rm4.50 aku beli dalam perjalanan, takdenye kau menari gelek dek terlalu sukacita. Tapi cuba kalau aku bawak lasagna rm10 ada filling mutton petai, dah pasti bergegar satu bangunan sebab kau menari poco poco siap jemput rosmah sekali! Yang menari gumbira melaung terlalak dapat dedak ni cumalah monyet spesis ungka je.

Nazrio Dond DoLLa berkata...

90M Brooo, mungkin Ada Tarian tongeng bronggenggg youuuu
Aji aji Hari ini mana boLey pakai Layannn Jerman pong ada

Tanpa Nama berkata...

tolong sikit TT oooiii

jangan hina itik&ayam ya
itik&ayam makan dedak dah itu makanan depa tapi depa lebih mulia daripada
sekelian cabinet di Malaysia ni dan orang2 di Pekan yang sokong malaon najib tu.

bila la orang2 di Pekan ni nak cerdik ni wooooiiii!
kalau zaman dulu orang kampong dah angkat cangkul sabit parang dan kejar malaon najib laki bini nih!!!


kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

bro tt..gua rasa parti islam ini bole jadi perisai najib sb hanya parti islam 1malaysia yg berani lawan amerika..parti islam ini anti amerika, negara kafir laknatullah dan dibumi amerika juga la jasad suci harun din ditanam..cakap berdekah2, last2 bukan mati di mekah tp mati di amerikahkahkah...