.

Sabtu, 15 Julai 2017

TOK AJI NGOK LAGI BODOH







BANGANG

BODOH

BEBAL


Gabungan Tun M-Anwar kerana kuasa, kata Mubarak

KUALA LUMPUR, 15 Julai — Gabungan Dr Mahathir Mohamad dan Anwar Ibrahim dalam barisan kepimpinan Pakatan Harapan (PH) menunjukkan dua pemimpin itu sanggup melakukan apa sahaja demi kuasa.
Presiden Majlis Bekas Wakil Rakyat Malaysia (Mubarak) Tuan Haji Abdul Aziz Rahman berkata Dr Mahathir dan Anwar yang sebelum ini merupakan musuh, kini bersatu demi melunaskan agenda mereka. 
“Kerana kuasa, mereka sanggup berbuat apa sahaja. Mereka hanya nak menang dan berkuasa malah sanggup buat apa sahaja.


WOIT TOKAJI

KAKI KEMUT

MEMANG NAK

DAPAT KUASA

TOK JI  INGAT

NAK CARI 

MAK JANDA 

GEMOK OTOK

MACAM RUPA

BIK MAMA?




---------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kerana kuasa, najib dan rosmah serta semua menteri kabinet bn, timbalan menteri, menteri besar, dan berbagai lagi memegang jawatan politik dari bn sanggup berbuat apa sahaja. Mereka hanya nak menang dan berkuasa malah sanggup buat apa sahaja.
Eh, samo la pulak?? Ish ish ish bongok bangang betol la haji mabuk-berak ni!!

Tanpa Nama berkata...

Lorrr! Nasib baik tok aji ajis ada atas bumi malayxia ni dan belom mati lagi, dapatlah kita semua diingatkan yang mahathir dengan anwar buat semua ni sebab nakkan kuasa. Aku ingat diaorang berebut nakkan tiket kapalterbang free pergi melancung australia! Wak tertipu!

Tanpa Nama berkata...

Apa salah nya Anwar n Tun M tu berbaik2: kan Islam galakkan kita sesama Islam ni bermaafan. Mohan maaf sesama manusia n mohon ampun maaf dgn Allah yg Maha pengampun lgi Maha Pengasih. Takkan nk berterusan gaduh? Sebesar besar dosa dan sebnyk buih dlautan pun, kalau kita bertaubat Allah ampunkan. Ni pulak hambaNya..Memang dgalakkan . Lpskan berbaik krn nak lawan dgn perompak harta negara. Moga Allah panjangkan umur AI dn Tun M n mngurniakan pahala krncperjuangan ini

zaharuddin Ahmad berkata...

Payah la.a...tok ajinomoto...ni.i..
Dulu..di beritahu..supaya bentangkan undi tak percaya dan nasihatkan MO1.. berundur..namun tidak. (nak jaga periok nasi)
Bila..DrM/Anuar bergabung..tujuanya sama.. (nak paksa ..MO1 berundur)..dikatanya..tamak kuasa pulak...
Pendekkata. ..apa pun dibuat semua nya salah..
(Nota:jangan layan mereka-mereka ini..terus kan perjuangan
agenda memaksa MO1/BN berundur)

panglimo potaseh berkata...

Sudara Nuar-Chedet masuk politik bukan nak ambik kuasa ..saja nak pecah belah Melayu?
Tok Aji poey Mokah bukan nak ambik Aji Ma-beruk .. cari toyol untuk mencurik, bilo kono tangkap Sang Toyol yang kono potong?

Tanpa Nama berkata...

bodoh punya haji ni..memang la nak kan kuasa..abis tu nakkan apa? pantat rosmah? tuan haji ingat pantat rosmah tu kaler pink ke??tidak tidak..bukan pink pussy tuan haji..yg pink adalah diamond, berlian, permata..lengkap rukun islam tak semestinya berakal dan berfikir..