.

Isnin, 7 Ogos 2017

BABI AKAN TERBANG






BILA ROSMAH

CAKAP HAL

ISLAM INI

TANDA

GROMBOLAN

NAK 

LINGKUP

KIAMAT



Rosmah mahu Permata Insan lahir lebih ramai sarjana Islam

 | August 6, 2017
Malaysia kekurangan sarjana Islam kerana ramai antara mereka berhijrah ke negara luar, kata isteri perdana menteri





BANGI: Rosmah Mansor mahu lebih ramai sarjana Islam yang pakar dalam pelbagai bidang dilahirkan di bawah Program Permata Insan agar dapat mengangkat martabat Islam di negara ini.
BILA ROSMAH

CAKAP HAL 

ISLAM  INI

INI TANDA

BEG BIRKIN

NAIK HARGA

INI TANDA


RANTAI ITAN

JADI BERAT

TANDA AKAN

BABI MULA

TERBANG

KAH KAH KAH

-----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bila ustazah Rosmah Al-Birkini cakap hal Islam....Pak lebai gigit jadi, sebab periok nasi tergugat akidahnya hahahaha

Tanpa Nama berkata...

lebih banyak FRAUDtrepreneur LAGI?


KA...NI...NA...!!!

Tanpa Nama berkata...

Monday, 7 August 2017 | MYT 11:42 PM
MACC: Wives play a role in ensuring husbands not involved in graft.
Wives can be charged under the Anti-Money Laundering Act if they hide any misappropriation of funds by their husbands.
Malaysian Anti-Corruption Commission chief commissioner Dzulkifli Ahmad said wives can be considered accomplices in committing the crimes.
In the Anti-Money Laundering Act, people can be convicted of a crime if they do not take steps to verify the source of their gains.
When wives are given expensive gifts, they have to ask their husbands where they got the money from to buy goods that exceed their salaries, he said.
*Ini macam warning untuk kak ros ni hihi. Tapi dah tentu macc takde telor nak ajak kak ros bergusti sebab takut kena hempap, 2.6 tan tu beb, bukan tulang je patah, daging pun serupa kentang lenyek sebijik macam arwah altantuya kena c4. Jadi ini cuma dituju pada ikan bilis je la!