.

Isnin, 7 Ogos 2017

BANGANG LAGI BODOH







F.BOOK

Kenapa Najib gemar bawa masuk menteri-menteri sebegini ke dlm kabinet dapur nya??!
Krikk.. Krikk.. Krikk..

Abd Latif Hisham Aku lihat skrg No 1 n jemaah menteri serta MACAI2 berada dlm keadaan PANIK..meraka2 ini akan KOREK semua cerita2 lama Tun tp aku YAKIN sebagai seorang PROFESIONAL Tun akan menangkis semua hujjah2 PENYAMUN ini dgn cara nya tersendiri...HIDUP TUN n PH
Reply
7
14 hrs
Manage
Richard WO bodoh?? wei... tahukah anda.. mereka adalah diantara yg kaya sekali ... kalau mcm tu.. panggil sy bodoh takpe... janji duit masuk
Reply
2
15 hrs
Manage
Az Roul Hassan Sebaik mendapat mandat baru nanti, najib mesti membuang ahli.kabinet yg mencari publisiti dengan ketololan atau kebiadapan. Mereka yg seperti ini masih termakan dengan stail politik era mahathir, yg mahukan semua setuju dan mengampu beliau. Sedangkan Najib sendiri membuktikan kehebatan dengan bermacam2 kemajuan, mrt salah satunya.
Reply10 hrs
Manage
Jamil Bin Musa Emen Aku tak boleh tengok muka Mazlan lama2 kalau dekat mcm nak buh peluku 3,4kali
Reply
6
14 hrs
Manage
Khairul Fata Muhamad Senang kata sapa nak tau siapakah yang bodoh ... Lepas pru 14 ni ... Kot umno menang lagi yang sokong ler yang bodoh .... X gitu ... Pak menteri cekau duit jer ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Reply
6
14 hrs
Manage
Mohd Faris Kasim Percaya atau tidak??
Kebanyakan rakyat label mat maslan ni bodoh tapi dlm x sedar semua rakyat Malaysia dia berjaya bodohkn.....mat maslan sebenaryr manusia genius 


-------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

utk hiburkn rakyat yg sdang dukalara..

Tanpa Nama berkata...

Kalu bijak nanti rakyat tanya... siapa perdana menteri yg sebenar