.

Khamis, 10 Ogos 2017

DARURAT





DARURAT

Bila PH dah menang pru nanti tapi tak diiktiraf sah, di lancarkan pula akta darurat, masa tu rakyat wajib kepung putrajaya. Tapi persoalannya, berapa ekor jer yg berani turun tadah kepala kat senjata tentera? 

TAPI MELAYU

Ini malaysia la bhai, bumi melayu. Org melayu ni baik2 dan pemaaf, penakut pun ia juga. Dapat dedak seposen dua jer terus leher terkulai angguk2 setuju mcm batang pelir lepss pancut. 
on PRU14 - PAKATAN HARAPAN AKAN MENANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/10/17



---------------

2 ulasan:

zaharuddin Ahmad berkata...

Bukan hanya kepong Putrajaya...je.e....
Kepong juga...laluan Air/Darat dan Laut. ...
Tidak ketinggalan juga laluang- laluan tikus....
Orang dari jawa/bugis. . memang arif tentang ..tentang laluan ini..

zaharuddin Ahmad berkata...

Bukan hanya kepong Putrajaya...je.e....
Kepong juga...laluan Air/Darat dan Laut. ...
Tidak ketinggalan juga laluang- laluan tikus....
Orang dari jawa/bugis. . memang arif tentang .. laluan ini..