.

Khamis, 10 Ogos 2017

GUA UDAH BILANG





GUA UDAH

BANYAK

KALI BILANG

LU TAK CAYA

SEKARANG

BUKTI SAMPAI

NAJIB JUAL

TANAH 

MELAYU

PADA CHINA



FACE BOOK

Tanah dipijak milik orang. Majlis di acarakan dengan bahasa Mandarin. Hancus Melayu


BraDer Alang Sham Tergadai seluruh harta benda
LikeShow more reactions
Reply8 hrs
Manage
Adzman Kamaruddin Betul ke ni. Takkanlah Najib nak jadi keldai komunis China. Tak mungkinlah. Lagipun belakang dia ada Ustaz berkopiah. Takkan ustaz ni pun join sama mengeldaikan diri...???

Meir PJ Anak kecil main api
LikeShow more reactions
Reply1 hr
Manage
Ikhshan Mohamad Din Jamal tongkol takan diam je....
LikeShow more reactions
Reply59 mins
---------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini semua salah DAP. Melayu Umno tak salah. Cucu cicit Melayu jadi hamba China lagi bagus. Macam tak biasa. Melayu = hamba tak kira siapa tuannya!

haron haron berkata...

tongkol &the gang paling suka.. bos dia jual malaysia.. dapT ddak lebih beb..

Tanpa Nama berkata...

Oi. Itu kawasan tanah lapang berbukit kecil dan landai, banyak kereta berbaris kat tepi jalan sempit terutama pacuan 4 roda, dan panji2 tulisan cina, tu semua maknanya ini tanah jirat cina la! Takyah sebok la ganggu depa nak tanam cina mati woi!

Tanpa Nama berkata...

Jangan sebut² nama Jamal bro!
Esok Jamal datang Kontan pakai towel.. berus gigi dan cebok.. baru tau. Pemuda Umno seluruh Mesia sedang menanti kelahiran Ketua baru Banjar yang lagi kacak dari Mat Bangla. Hail Jamal Jamban!