.

Selasa, 1 Ogos 2017

DIMANA JHO LOW SEKARANG




DIMANA 

JHO LOW

Sebagai juruprihatin pada ilmu sains dan teknologi terkini untuk mengesan kedudukan geo-lokasi sesuatu, aku terpanggil untuk meminjam teropong buloh sakti peninggalan raja bomoh. Setelah 13 jam aku tilik sampai nak terbeliak bijik mata ayam jiran aku dok perati apa aku buat, akhirnya imej yang jelas mula muncul naik dalam kepulan tebal asap vape. Jelas. 

SEKARANG?

Jangan jeles. Aku nampak jelas si cina tembam makan babi tu. Menyesal aku teropong. Nampak jelas beb, dia tengah bogel takde seurat wayar pun berbelit kat ketiak dia ke, yang tebal bulu macam hutan simpan bukan di kelantan, ataupun di perot dia ke, yang gendut berlipat melondeh macam lelaki Michelin, mahupun di punggung dia ke, yang berbirat macam kulit oren. Yuck! Muntah hijau aku lepas terima imej meloyakan tu! Hinggakan aku terlupa nak catit kordinat geo-lokasi dia. Cisss!! Sampai hari ni aku mengigau imej bangsat tu. Ptuii!! on
 DIMANA JHO LOW SEKARANG?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/30/17






--------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah haku pun boleh muntah hijau seminggu kalau terbayang imej apek cina tu sejelas yang kau gambarkan kah kah tapi sekarang memang dah mula terbayang sebab gambaran kau tu terlalu jelas cilako sungguh apek tu!

Tanpa Nama berkata...

Bro kau punya cerita ni best bro. Tapi aku prihatin gak kat kau. Jadi lebih afdal kau jangan cerita kau guna teropong buluh bomoh king. Nanti jakim datang cekup bro..

Tanpa Nama berkata...

roh altantuya latang malee mau cali sama itu losmah.... malu le rakyat dan negara m'sia kita ni ooiii....! kerajaan islam umnobn memang suwehhh bawa sial kpd melayu & islam....! Woiiii malu malu malu le.... oostadd bn pas hadi apa kata...

seorang lagi razak operatif najeeb kena dakwa kat Perancis pasai makan suap masa najeeb menyelia perjanjian beli kapal selam Scorpene dan Agosta rm5 bilion DCN Perancis dikaitkan dgn sykt Thales di negara itu.

Tanpa Nama berkata...

jangan takut kena cekup
banyak yang guna teropong buluh kat MALUsia.....

kalo nak buluh,
rumah gua ada tanam banyak,
gua boleh kasi FREE
tapi syarat satu aje,
jangan buang merata rata, okey?

mintak dulu sebelum potong, okey???

tarak mintak, gua gerenti repot pulis!

apek kena jalan dua jam pergi/balik balai, kesian sama apek tua ini, okey?
(apek tarak lesen, tarak kereta, tarak motor, tarak basikal, semua tarak.....ada kaki dua ajer....sakit.....lambat...tapi masih boleh jalan)

buluh dah lama tanam, puluhan tahun dulu, bila gua remaja, dulu dulu dulu......dulu