.

Jumaat, 4 Ogos 2017

MK CIK DAH KAYO




MAK CIK

Pakcik dan makcik felda tak risau pasal jo lo cino tembam kawan najib, pasal 1mdb, pasal donation 2.6 bilion... sebab pakcik dan makcik felda dah senang hati, mereka pun kayo! Menang lagi la najib dan bn... 


DAH KAYO

*In the 8pm incident last night, robbers drove away the victim’s 4WD vehicle and a BMW sedan from her house in Felda Serting 7, and also took jewellery, two television sets and RM25,000 cash. on 
DIMANA JHO LOW MENYOROK SEKARANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/3/17





-----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Fullamak! Makcik felda ni umor baru 52 je bang hisham. Tapi ada BMW dengan pikap trak tu. Hebat! Memang betul cakap penulis, bn dan najib punya fixed deposit jugak felda ni. Bang hisham rasa makcik ni mungkin ke pegang jawatan timbalan ketua wanita umno cawangan kat situ?