Isnin, 2 Oktober 2017

BACA SAMPAI KERONKONG




BACA

Hanya akal yang boleh menjadikan kita insan yang baik dan dapat memberi rahmat kepada orang lain. Akal yang dapat bezakan mana baik dan buruk, mana haq dan batil. Kau ingat mereka yang bergelar ulamak dan uztaz, yang hafal quran dan baca kitab, semua betul. 

SAMPAI

Ada kalangan mereka baca Quran dan Kitab sampai ke kerongkong sahaja. Tak masuk ke kalbu dan akal. Tu pasal mereka banyak merapu walaupun mereka tak togok todi. Mereka mabuk dunia. Bukan agama, ideology dan teknologi yang buat kita jadi insan yang baik dan rahmat kepada orang lain. 

KERONGKONG

Kristian, Hindu, Islam, Buddha, Communist, Socialist, democracy hatta menyembah busut sekarang ini menjadi komoditi untuk menipu dan menindas yang lemah dan bongok. TT, geng kau Orang Albania yang murtad jadi Atheis, yang agama resmi nya Atheist hidupnya masih lagi karut marut. 1. Pijak kasut orang lain boleh sebab mak-bapa orang itu mati. 2. Gantung " Evil Eyes" dalam kete, boleh elak accident. 3. Makan lidah kambing boleh buat kita fasih cakap on ATEIS - ORANG DALAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/1/17





-------------------

Tiada ulasan: