Isnin, 2 Oktober 2017

SATU LAGI SANDIWARA?




KALAU 

DISARING

SIAPA NAK

JADI CALON

PARTI 

KETUANAN

MELAYU


PRM: Saringan calon PRU14 tak babit keluarga mereka

 | September 30, 2017
Ketua pesuruhjaya SPRM berkata, saringan itu bukannya siasatan dan sebarang perkembangan saringan itu akan dimaklumkan kepada parti politik terbabit untuk tindakan lanjut.







KUALA LUMPUR: Saringan yang dibuat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) terhadap senarai nama calon pilihan raya umum ke-14 (PRU14) yang dikemukakan parti politik, hanya tertumpu kepada calon sahaja dan tidak melibatkan ahli keluarga mereka.
Ketua Pesuruhjaya SPRM, Tuan Haji Dzulkifli Ahmad berkata, ahli keluarga tidak perlu menjalani saringan seperti yang dilalui calon parti.
“Tidak timbul persoalan anggota keluarga mereka juga perlu melalui proses sama…sebab ini hanyalah saringan dan tidak bertujuan melakukan siasatan,” katanya selepas menutup Kembara Jelajah AntiRasuah 2017 (Kejar 17) hari ini.
Beliau berkata, SPRM juga tidak akan mendedahkan nama individu yang disenaraikan untuk saringan itu atau sebarang maklumat yang diterima daripada parti politik.

WOIT...

INI PROJEK

NAK HALANG

NAJIB KE?

KAH KAH KAH

ATAU HANYA

SANDIWARA?

KAH KAH KAH

----------------

2 ulasan:

1msia berkata...

kah kah kah kah.... siasat audit kelayakan mo1 dahulu.... ni satu satu unsur mahu halang PH sejurus kegagalan rci forex....salah serbu siasat pembangkang yg tak salah.....

Tanpa Nama berkata...

disaring oleh si mereng...