Isnin, 2 Oktober 2017

GUA TAK MAHU STORY








KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

WOIT...

AKU TAHU

APA HANG

PIKIAK

KAH KAH KAH



PM umum peruntukan RM5j bela kebajikan anggota SPRM
Najib mengumumkan peruntukan RM5 juta kepada Yayasan Prihatin SPRM, sebuah yayasan di bawah Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia, sebagai tanda sokongan terhadap usaha membanteras rasuah di negara ini.
Najib berkata, peruntukan itu agar usaha menjaga kebajikan anggota SPRM akan dapat berjalan dengan lebih lancar.

Read more at https://www.malaysiakini.com/news/396897#IypqHFMP0E3UZrDW.99



GUA TAK 

NAK STORI

KAH KAH KAH

LU SUDAH

TAHU SEMUA

KAH KAH KAH


----------------

1 ulasan:

Awanama berkata...

Aku juruprihatin unggul, apa pasal najib derma kat yayasan prihatin tapi aku takde pun dapat?? Ini dah serupa macam cerita derma pas 90 juta, dengar cerita parti ada terima dari najib tapi pimpinan bawah kata takde dapat pun?