Khamis, 23 November 2017

SIAPA DUA MALAON INI?





SIAPA

DUA EKOR

 MALAON 

INI?


2 lelaki ditahan ekoran kejadian bom petrol dibaling ke surau
 | November 22, 2017
Dua lelaki tempatan berusia lingkungan 20-an itu ditahan di sebuah kedai makan di Bandar Sri Damansara pada pukul 3 pagi tadi






KUALA LUMPUR: Polis menahan 2 lelaki susulan kejadian bom petrol (molotov cocktail) yang dilontarkan ke dalam kawasan surau di Damansara Damai, Petaling Jaya ketika jemaah sedang menunaikan solat Subuh pada pagi Ahad lepas.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya ACP Mohd Zani Che Din berkata kedua-dua lelaki tempatan berusia lingkungan 20-an itu ditahan di sebuah kedai makan di Bandar Sri Damansara pada pukul 3 pagi tadi.

“Motif kejadian masih dalam siasatan polis,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Mohd Zani berkata mereka ditahan reman 7 hari bermula hari ini sehingga Selasa depan bagi membantu siasatan.

Dalam kejadian kira-kira pukul 6.15 pagi itu, kesemua jemaah yang sedang menunaikan solat Subuh dilaporkan selamat setelah botol berisi minyak petrol itu dipercayai dibaling oleh 2 lelaki menaiki motosikal ke arah surau itu tetapi ia tidak meletup.

Kejadian tersebut disedari salah seorang jemaah surau yang baru selesai menunaikan solat Subuh apabila melihat kesan terbakar berhampiran pintu pagar surau berkenaan.



APA NIAT

APA TUJUAN




-----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

senang ajer............

kalo nak lebeh POWER !
lebeh TERROR.....
campor stairofom

gerenti power bakar.........akan tambah





p.s. manyak susah nak bersehkan!

Tanpa Nama berkata...

2 lelaki tempatan? Etnik apa? Mulanya aku syak gagak aprika sebab kawasan tu kan perang dingin local lawan gagak. Banyak kes dan isu kat situ. Dah la hutan batu yang sesak dengan manusia. Tambah pulak banyak gagak suka hinggap kat bangunan tinggi situ. Memang dua ribu ragam la ada. Tapi ada ke kemungkinan 2 ekor budak hingusan tempatan tu diupah buat dajal oleh gagak?

Tanpa Nama berkata...

niat dan tujuan adalah utk mengolah persetujuan agar melayu islam berdiri teguh di belakang umno dan jakim..