Isnin, 10 April 2017

SILA ULANG BACA RAPI RAPI







SILA BACA

BETUL BETUL


13/12/2016

12/12/2022


Dana RM90 juta: Pas sedia 10 orang saksi di UK

Pas memaklumkan bahawa peguamnya di United Kingdom telah menghantar surat tuntutan pada 13 Disember tahun lalu kepada Sarawak Report yang mengandungi tiga tuntutan.

Antara tuntutan yang dinyatakan sebelum ini adalah supaya Sarawak Report menarik balik artikel bertarikh 6 Ogos 2016, membuat permohonan maaf mengikut terma yang dipersetujui oleh Pas dan pihak berkenaan perlu memberi jaminan untuk tidak menyiarkan tuduhan palsu pada masa akan datang.

Dalam pada itu, Takiyuddin yang juga merupakan Ahli Parlimen Kota Bharu memaklumkan bahawa kes tersebut mempunyai tempoh masa selama enam tahun untuk tindakan saman dan pihaknya sedang dalam proses ke arah tersebut.

“Saya minta pihak-pihak yang menekan Pas supaya mengambil tindakan saman ini agar tidak perlu bimbang kerana kita tetap dengan pendirian untuk ambil tindakan tersebut.

“Bila ia (saman) akan dilaksanakan, itu terpulang kepada peguam,” katanya.

Buat masa ini, Takiyuddin berkata, pihak peguam juga sedang dalam proses untuk mengkaji tentang kesan dan impak diatas tindakan saman yang akan di ambil tersebut.


MULA MULA

BACA MACAM

DAH SAMAN

BILA ULANG

BACA BARU

FAHAM SEMUA

TERPULANG 

PADA PEGUAM

6 TAHUN BOLEH

TANGGUH BEB

KES INI LAMA

JAUH & MAHAL

NAPA X SAMAN

MAT HUSAM?

DEKAT CEPAT

DEPAN MATA

BIJAK PUNYA

PUTAR HEBAT











---------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Inilah taktik Islam tuan TT. Main2kan orang. Biaq hang jadi pening dan terus mati mengelupoq. Lps tu derang ketawakan nko ja la.

Apapun lebai2 ni dijamin syurga dan entot bidadari silih berganti tanpa ada henti2. Nko ader? Lain la ko pun pakai sorban mcm TGHAHA. Xpakai sorban, lu mmg xder la nak merase nikmat jelingan "eye contact" ngan derang.

Tanpa Nama berkata...

banyak canggih!

MAO sepuluh saksi?

GAO ingat MAO pakai empat saksi aje???????

Tanpa Nama berkata...

puki la takiyudin..cakap berdekah2..bila nak saman..10 saksi ke 10 juta botol sarsi ke, yg penting bila mau saman??kerajaan kelantan sudah disaman oleh 10 buah syarikat..takda plak kata nak sediakan 10saksi 10 kaki, 10 din..puki punya org..cakap dolak dalik kmudian ngaku parti islam..tp gua respeck gak dgn pas ni sb perjuangkan hudud sampai mati..tak caya, nik aziz perjuangkan hudud sampai mati tp tak jadi2..harun jin perjuangkan hudud pun sampai mati kat amerika..kalo la nik aziz tak pentingkan hudud, maka tiada la ia mjd permainan antara pas dan umno..benar lah kata2 itu, ruu akan meyebabkan umno membunuh pas..tp utk apa pas hidup kerana pas yg ada adalah turunan nik aziz..kalo pas dibunuh, presiden pas bole masuk umno..kalo la dulu nik aziz pentingkan ekonomi kelantan, takda la nik aziz sakakan hudud yg diibarat tanah pusaka yg panas menjadi rebutan..bunuh dan tutup pas, kemudian masuk umno..selesai masalah..