.

Isnin, 10 April 2017

SUASANA TEGANG KE ARAH PERANG








DULU IRAQ

DITUDUH ADA

SENJATA 

NUKLEAR

KINI SYRIA

DITUDUH 

GUNA

BOM KIMIA


Colin Powell regrets Iraq war intelligence - Al Jazeera English

www.aljazeera.com/news/americas/2011/09/20119116916873488.html

Sep 11, 2011 - Colin Powell, the former US secretary of state, has said he regrets providing misleading intelligence that led the US to invade Iraq, believing it ...

Syria medan Perang Dunia Ketiga?

KENAPA Amerika Syarikat (AS) tergesa-gesa menyerang Syria tanpa menunggu hasil siasatan penuh tragedi senjata kimia oleh badan bebas?

Kenapa Trump mungkir janji kempen pilihan raya untuk bekerjasama dengan Bashar serta Rusia bagi menyelesaikan konflik ini?  

Adakah serangan Trump ini mengundang tindakbalas yang jauh lebih agresif dari Syria dan Rusia sekali gus menjerumuskan Timur Tengah ke kancah Perang Dunia Ketiga?

Colin Powell regrets U.N. speech justifying the Iraq invasion - Raw Story


www.rawstory.com/2012/.../colin-powell-regrets-u-n-speech-justifying-the-iraq-invasi...

Jun 13, 2012 - During an interview with The Daily Show host Jon Stewart, former Secretary of State Colin Powell said he regretted telling the United Nations .


JANGAN LUPA

COLLIN POWEL

KE PBB BAWA

BUKTI UNTUK

SERANG IRAK

KINI SEMUA

DIBUKTIKAN 

BOHONG & TIPU

SADDAM TIDAK

ADA SENJATA

NUKLEAR 

IRAQ MUSNAH





-------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Trump da kena dedak dengan daulah terpendam

Tanpa Nama berkata...

PERANG!

tolong harga minyak naik,
tolong PETRONAS untung sikit,
tolong kurangkan derita perit RAKYAT!

Tak tahan Gee asS Tee (lu mesti paham)

yang pakai banyak minyak, yang bakal BISING

panglimo potaseh berkata...

Kalau kamu tekan je kelentit TV, kok ada berita perang, musti Arab lwn Arab. Bila dah ramai sgt Arab yg mampus dlm perang tu Kapir Amerika dan Russia akan oozoom utk sapa nak geng sapa. Lepas tu mereka sesama boom bumi Arab, yang mampus Arab jugak. Nak sedapkan lagi cerita las-las Yahudi juga yang kene tuduh.

Tanpa Nama berkata...

bro ..jangan lupa..sebelum ni pernah terjadi juga bom kimia di syria..kurang lebih tahun 2013..kemudian basyar telah bagi senjata kimia milik syria kpd amerika presiden husin obama..ada cerita2 kecil mengenai bom kimia gas sarin itu..dikabarkan gas yg dilepaskan pd thn 2013 itu adalah buatan negara islam turki yg ditakdbir oleh sultan erdogan..jgn lupa, sblm daesh,sebelum ISIS ada satu team bernama fsa -free syria army..jgn lupa erdogan menyeludup minyak dari bumi syria.erdogan juga melakukan sosma kpd akedemian.jgn lupa ketika bom yg lalu, xi ping china dan trump ada perjumpaan.skarang, rusia dan amerika rebutkan syria..rusia membantu syria, amerika juga mahu tanah minyak syria dan turki mula hangin satu badan kerana angan utk kemunculan semula empayar ottoman dilihat gagal..pasni lu tunggu turki serang kurd plak..errr..ambulan yg malaysia hantar ke syria tu masih elok atau sudah kena bom..??