.

Isnin, 10 April 2017

SIAPA DIA SHAHIDAN BALL







FACE BOOK


Bila nak dekatnya pilihanraya..
Baru tahu betapa susahnya kehidupan pemimpin AMENO spt rakyat yang lain.


Noorhisham Ishak Orang buta pun tahu dia menipu.. nak menyapu di tempat yang bersih.. Ini lah salah satu sapi UMNO yang hanya nak kan nama..
LikeReply7918 hrs
Mia Mia Amiin moga2 kerja sapu sampah mnjdi krja tetap dia slpas pru14 nnti, amiin3 ya Allah
LikeReply5918 hrs

Hamizi Malek Kalau aku cakap yb dah mula berlakon. Masa ni baru nak jenguk org kg dan buat mcm2 yg rakyat dah lama buat ada org marah sampai suruh aku jaga family aku je. Memang dah lama dia org buat mcm ni
LikeReply217 hrs
Ruslan Hamzah Taktik lama umno. Bila dekat pilihanraya mula tunjuk baik dam warak. Selalu saje hulur sikit duit kononnya sedekah. Bila berkuasa mulalah sombong macam firaun dan sentiasa cari jalam nak tibai harta rakyat. Dasar umno.


NOTA

TT KENAL BAIK
MAMAT INI 
ZAMAN UNIVERISTI DULU
DIA AHLI MAJLIS KE16
KAMI PANGGIL DIA
SHAHIDAN BALL
TUNGGU KESAH MUNCUL
DALAM BUKU INGATAN TT

-----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kurnia dia darjat PKPS, Pingat Kebesaran Penyapu Sampah terbaik!

Tanpa Nama berkata...

Banyak BEEEEEEERRRRRRRRRR-SIIIIIIIIIIIIIIH!

Lekas, panggil AMBIGA, bagi dia kerja, tukang sapu sampah, semasa 'BERSIH'.........