Isnin, 9 April 2018

BILA MUSUH MENYERANG?








BILA MUSUH

MENYERANG

APA ERTINYA?

Dr M: Kritikan TMJ bantu PH jadi lebih popular

AMPANG:  Dr Mahathir Mohamad berkata, kritikan Tunku Mahkota Johor (TMJ) terhadap beliau secara tidak langsung membantu Pakatan Harapan (PH) lebih dikenali rakyat.

“Ia berkesan untuk menjadikan Pakatan Harapan lebih popular. Anda sudah lihat komen di dalam Instagram dan Youtube, itulah komen rakyat. Saya rakyat juga, tetapi saya tidak mahu komen,” kata pengerusi PH itu dalam program “Fund raising luncheon: The Battle for Johor” di sini, hari ini.

BILA MUSUH

MEMBODEEK

APA ERTINYA?
Add caption


--------------------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Betul ada musuh menyerang .. saban masa mereka menyerang .. tapi musuh yang ini lain sikit .. musuh ini nyerang dari dalam sangkar.

Tanpa Nama berkata...

luar biasa betul.. kecurian tak terhingga.. klo le tentera sendiri diberi urusan penswastaan dan pembangunan tanah kem kem.. tabungan dan pulangan tentera pasti amat lumayan.. ni tak pulak.. Najib bagi kat siapa ye? jgn jgn spt tanah felda klvc kot..!

Nole berkata...

Rakyat peduli apa agenda peribadi mahathir. Yg penting matlamat jelas nak bn najib tumbang. Matlamat dalaman azmin ali pun nak menikah 1 lg, kami peduli apa. Matlamat mukhriz nk kayakan abg adiknya bila berkuasa kelak, RAKYAT PEDULI APA!!! Janji bn tombang har har harrr.