.

Sabtu, 14 April 2018

CERAMAH MENGHASUT





CERAMAH
Tok tt pernah berlabong masa awal reformasi dulu Wan Azizah bagi ceramah yg potong stim, kemudian dia berubah dgn ceramah yg lebih bertenaga..aku selalu tengok, bila kak Wan teruja utk buat ayat punchline masa ceramah, beliau mesti tersasul..ini dah jadi trademark beliau. Bagi kes tt pulak, aku rasa mcm tt nak sembunyikan sesuatu bila ulang2 perkataan yg sama masa ceramah.beliau nak sembunyikan yg beliau gemuruh dan gagap. 

MENGHASUT

Dengan ulang2 perkataan, maybe audiens tak perasan yg pak tt kita penghasut hebat seantero malaya sedang mengalami gagap yg kronik..serius cakap tt, sekarang ni hang pulak yg potong stim dlm ceramah bila buat macam tu..kah kah kah. on POTONG STIM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/13/18






----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TT jadi GG....GaGap...

Hakimi Abdul Jabar berkata...

PANACEA FOR THE MAHATHIR & PH LED FEDERAL ADMINISTRATION

Debt Service Charges of RM6.4 billion in 1997 (9.8% of revenue) have risen to RM12.9 billion in 2007 (9.2% of revenue) and RM28.87 billion in 2017 (12.8% of revenue). IN 2018, which is this year, debt service charges are projected to reach RM30.88 billion, or 13% of government revenue — that’s RM2.57 billion every month. The RM30.88 billion debt service charge is also about 78% of this year’s fiscal deficit.

What can the HARAPAN Federal Government provide if it reduces our debt service charges of RM2.57 BILLION MONTHLY?

ASK YOURSELF!