Sabtu, 14 April 2018

PAS MULA BERGADUH







DEDAK

MANA DEDAK

WAJIB DATANG 

BANTU

CASH IS KING

WAJIB DATANG

PROJEK HANCUR

PARTI PAS

SUDAH BERJAYA



Kecoh di Tumpat, penyokong serah memo dan tutup markas Pas

Keputusan Pas tidak memberi ruang kepada Mohd Zaki Ibrahim bertanding semula pada pilihan raya umum ke-14 (PRU14) menyebabkan 200 penyokongnya menyampaikan memorandum bersolidariti dengan beliau kepada Menteri Besar.

Ada juga penyokong yang lari meninggalkan parti itu sambil membuang papan tanda pada markas mereka.

Pengerusi Pergerakan Prihatin Rakyat Kelaboran, Mohd Syafie Abdullah berkata, memorandum itu sebagai tanda sokongan padu kepada Mohd Zaki yang layak diletakkan sebagai calon Dun Kelaboran pada PRU14 ini.

“Saya telah menyerahkan memorandum itu kepada Menteri Besar pada jam 4.05 petang semalam bersama kira-kira 200 orang penyokong Mohd Zaki,” kata Syafie seperti dilaporkan Sinar Harian.


GADUH DALAMAN

INI TANDA

PAS KELANTAN

AKAN BUNGKUS

INI TANDA

PAKATAN MENANG 

KECUALI DITIPU




------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Orang Melayu Islam suka 3 benda
1. Haram 2. Cabaran 3. Free
Yang special kat Pas ialah mereka suka satu lagi. 4. TALAQ BINI.

Tanpa Nama berkata...

kecoh di tumpat tu jangan bimbang, itu kecik punya hal. berimanlah bahawasanya malaikat akan berbondong-bondong turun ke bumi utk undi parti pas dan sebelum terbang naik ke langit, para malaikat akan bantu tanamsemula pokok pokok balak dihutan kelantan dan sekiranya masih ada masa, para malaikat akan tolong cepatkan bina rumah mangsa2 banjir. amiin ya robb.

Tanpa Nama berkata...

bri isham..ckap biar terang, tutup markas ke tutup sarkis? setahu gua, pas byk main sarkis..selain dari kuat memantat, main sarkis juga adalah ibadah..dlm islam ni, apa saja yg dilakukan itu adalah ibadah..ibadah kongsi duit rompakkan beramai2..pekung islam wajib ditutup agar musuh allah dap tak tahu..dulu lagi sudah dibilang, yg pakat2 g london pakai rayban, pakai serban saman sarawak report tu buat pe?dah tau najib akan jadi saksi, yg g ke london buat pe?bodoh bangang mcm anak nik aziz..