Sabtu, 14 April 2018

DEMO BERJAYA BERJAYA














BERJAYA

LIMA RIBU

ANAK MUDA

TURUN 

KE JALAN RAYA

Himpunan Anak Muda Tangkap Jho Low kecoh

[DIKEMASKINI] KUALA LUMPUR - Himpunan anak muda tangkap Jho Low yang berlangsung di depan pusat beli belah Sogo kecoh apabila berlaku pertengkaran antara polis dan pihak penganjur.

Pada awalnya hasil perbincangan, polis membenarkan himpunan ini diteruskan selama 30 minit namun polis bertindak merampas kunci lori yang digunakan penganjur untuk berarak.


Perhimpunan tertangguh 15 minit sebelum diteruskan di pekarangan Sogo.

Presiden Amanah, Mohamad Sabu  dalam ucapannya berkata, individu bersalah seperti Jho Low tidak diambil tindakan sedangkan rakyat pula disalahkan kerana mendesak tangkapan dibuat.

“Orang yang dianggap bersalah tidak diambil tindakan. Harap  pada 9 Mei ini akan berlaku perubahan, himpunan aman ini dilakukan untuk ubah kerajaan,” katanya.

Beliau yang lebih dikenali sebagai Mat Sabu berkata, anak muda sedang bergerak ke arah kemerdekaan sebenar

-----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak nampak pun tt tadi.

Tanpa Nama berkata...

Sayang benar polis Malaysia pada Low Taek Jho atau nama kewarganegaraan lainnya Eric Tan Kee Min. Sampai kunci lori pun sanggup dirampas dan Himpunan Tangkap Jho Low pun beri 30 minit. Apa agaknya sumbangan Low Taek Jho pada negara sampai polis sanggup mempertahankan Low Taek Jho? Adakah Low Taek Jho tokoh negarawan yang tidak didendang? Adakah Low Taek Jho ulama besar umat Islam di Malaysia? Adakah Low Taek Jho bakal Perdana Menteri Malaysia ke 7 selepas Be End menang? Polis kena jawab. Rakyat mahu tahu.

Tanpa Nama berkata...

Knp polis tiba2 minat dgn jo lo? Knp perlu kecoh. Sebelum ini polis tak ambik pot pun ttg jo lo. Klu jo lo masuk bukit aman pun tak ada siapa minat nak jentik dia. Mesti ada apa2 dgn jo lo yg najib tak nak kita heboh

Tanpa Nama berkata...

Syabas AMCJL.
Democracy is Dead.
Freedom is Threaten.
Lanun Malaisie Bebas Main Geopolitics.
Media Antarabangsa Sila Soal Tanya.

Wahai.. Eropah.. Amerika..
Jholow Agen Komunis Cina Merah..
Komunis Bayar Masuk Berpengkalan di M’sia..
Tuntut Pulau Tuntut Perairan SCS..

Woii... Eropah.. dan Amerika..
Tangkap Jholow Agen Komunis Cina Merah..
Dapati Hakis Pengaruh Komunis Merah..
Sekat Kehadiran Komunis Merah di Asean..