.

Sabtu, 26 Mei 2018

ANWAR IBRAHIM BUAT LAWAK






BERITA PALING

LAWAK TAHUN

 2018

ANWAR BUAT 

LAWAK

DI

PERMATANG PAUH



Wakil rakyat PH dingatkan jangan gelojoh kejar jawatan

Ketua Umum PKR,  Anwar Ibrahim mengingatkan semua wakil rakyat Pakatan Harapan (PH) supaya tidak gopoh dan gelojoh mengejar jawatan setelah memenangi pilihan raya umum (PRU) pada 9 Mei yang lalu.

Beliau berulang kali memberi peringatan tersebut ketika berucap pada majlis berbuka puasa yang diadakan di Yayasan An-Nadhoh, Kubang Semang, Permatang Pauh semalam.

WOIT 

TOK SHEIKH

JANGAN BUAT

LAWAK SERAM

KAH KAH KAH

HANG NASEHAT 

DIRI HANG DULU

SEBELUM HANG

BERI NASEHAT 

PADA ORANG LAIN

KAH KAH KAH



--------------------

15 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Air penjara ado sumpahan beb. .sepa minum kompom biul... Kasi hilang dulu kesan tu pada ex con.. Baru kita tengok apa jadinya.. Kesan air tu akan hilang dalam 10 tahun beb... Sabarrrrrr..... Hehehheeheh

Tanpa Nama berkata...

Ala nuar ko ni baik diam la...makin la makin semak...dh nak sama level budak pointer 3.85

Tanpa Nama berkata...

Brader anuar suka cium lah bau.

Tanpa Nama berkata...

Masa BN hang tibai nak tukar dah menang PH hang tibai bagi runtuh apa falsafah hang ni.. .

Tanpa Nama berkata...

Halooo ! Retorika politik tak semudah membersih saka penjara . Muhasabah lebih baik dari berRetorika .

Fikir Fikir Fikir .

Tanpa Nama berkata...

Anwar sepatutnya pi bisiklah kat Agung untuk kurniakan pada Najib bekas perdana menteri wasatiyah itu gelaran Tun. Lebih 'bapak Shafie presiden Parti Warisan' lagi kurniakan juga gelaran Tun pada Rosmah. Barulah ngam, bolehlah nanti kita panggil Tun Najib dan Tun Rosmah.
Kah kah kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

kekok skrng ni masih kerajaan ke pembangkang mklum da 60 tahun bnkng

Lelaki Dicermin berkata...

Yalah TT... aku pun naik heran dgn gambar cium tangan tu... takkanlah maklumat tak sampai kat anuar..apa yg tmj lafazkan supaya kekàlkan parti lama.. dan membelasah tun M. takkan anuar tak perasan kunjungan itu menguris Tun m...

Tanpa Nama berkata...

TT...Lu mau tendang anuar ka? Ada misi baru?

Tanpa Nama berkata...

Brader Anwar bukan ke lu satu tim dengan Madey...Apa barang lu cium tangan cuKing yang anti Madey.Patut pun lu kena sesah oleh pecal rakyat yang hina...

Tanpa Nama berkata...

Relaks Bro, PKR 53 kerusi kalu lu dok hentam dia... boleh kautim dgn klepto dan PAS tarik sama DAP..

Sebenarnya apa lu punya end-/game? Lu columnist Keadilan pastu dok tibai Tok Sheikh, u r bloody confused and Ungreteful mofo.

Klepto call Pak Sheikh 2 kali, no brainer klepto want to cut a deal .. he chose TDM.

Pak Sheikh and TDM knows the coalition big equation, they have direct line.

Toe the line and restrain, don't fall into the klepto trap. The enemy is klepto, he needs to be down and out.

Enculez Vous berkata...

Gua aliran kiri, x kira sapa, sumer gua tibai. Lebih2 lagi mamat skema. Lu budak lulusan Sintok, mmg boring dan lambat pickup.

Mamat skema mmg lanjiao sepanjang hayat. Dulu Mat Sabu cool, skrg dah jadi Mak Skema dan wajib ditibai.

Tanpa Nama berkata...

Kite tak tibai tak mau ini olang jadi mcm hj hadi ma...stand kena kukuh bukankipas kena kuat

DIDI KOTA BELUD berkata...

Mcm arang kayu bakau. King charcoal wood brader... Nak hidupkan cukup payah.. Kalau getah bladar je. .Lambat.. Simbah petrol 2..4 kali baru nyala.... Nak padamkan lu ingat senang.. Lu siram.. Belum tentu padam.. Membara didalam. .tau tau besok jadi abu.... .Mcm tulah kamik kamik yg takder skolah ni bergerak dlm politik. ....kereeennnnnkannn....heheheheheh

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Hukum umnQ pada Pak syeikh x beri bekas, hukum umnQ pada pas 1974 Tak banyak yg ambik peLajaran seLain dari baginda tuan guru nik Abdul Aziz.

Jadi Kita tunggu hukum rakyat pulak