.

Sabtu, 26 Mei 2018

POLITIK SONGSANG






POLITIK SONGSANG
DSAI @ PKR dari bacaan saya sejak akhir ini jelas terlihat bermain politik sonsang .Anak beranak tak punya integriti dgn menggunakan pesawat kerajaan ke Kota Baharu. Alasan Nurul Iza hanya escapisme semata . Iklas saya nyatakan mantan MP Lemabh Pantai telah gagal berkhidmat kpd rakyat . Rungutan rakyat Lembah Pantai terhadap Nurul Iza boleh kita perolehi lansung dari mereka . #JANGAN KHIANATI PH . on TOK SHEIKH TAK SABAR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/26/18




--------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apa lancau lo. anuat teman bini.sebab bini bergerak laki misti ada. tak tau le kok bole jantan lain taman bini bejalan. yg izah tu kan mp salah ke guna k.terbang.jalan2 csri ilham or cari jodoh. x cam haramjadah. segala diangkut guna hak kerajaan.

Tanpa Nama berkata...

SEBERANG JAYA: Pengamal media diminta untuk terus bersikap telus dan lebih kritis terhadap pentadbiran baharu kerajaan Persekutuan #U ULANG I SAMAN

panglimo potaseh berkata...

Sebelum PRU kita dah bulatkan pantat dan kontol.. ngatakan yang kita nak buritkan adalah Najib dan Rosmah. Bila dah menang kita lupa sapa yg patut kita buritkan. Ingat Big Boss kita adalah Chedet. Bukan Ya Ampoon itu.. Ya Ampoon ini. Ya Ampoon ni pon kita tak tahu samaada 100% berdarah Melayu. Sebab gelaranye adalah Raja Melayu.. jadi kena 100% Darah Melayu. Katanye bagindo yg jago ugama dan adat Melayu itu je.. Bukan jaga politik.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Apalah korang. .brader nuar korang ingat ada masa ke semua tu... Korang pun 1...ambil banyak masa dia kesana kesini.
Ingat senang ke nak tune timing masa yg perfect kalau kalam kabut nak ke kelantan dari key el.... Fikirlah brader... Jgn kacau masa meke kalau taknak bende ni jadik... Ada berani ke rakyat.. .