.

Sabtu, 26 Mei 2018

DULU SAMSENG SEKARANG TERKENCING








DULU SAMSENG



SEKARANG 

TERKENCING2
Dulu malaun ni semua berlagak samseng...dgn polis pun tak takut...power lebih tinggi dari polis...la ni...bila dah kalah...kecut telor semua sampai batang pun masuk kedalam...klau dulu jalan mendada aje...la ni jalan kepit telor...kahkakah...Samseng Taik Kucing rupanya si baju merah.. on 
JAMAL LARI DARI TAHANAN POLIS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/26/18





-------------------

6 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Tetiba je si pelir nipis jamal tongkol tak tau procedure lepass jamin.... Tolonglah sesiapa ajar dio dari A to B... Sampai cap jari kat kajang last sebelum bebas.. Pls lah.. Plslahhhhhh...heheheheh

Tanpa Nama berkata...

Samseng bila ada perlindungan org2 berkuasa. Skrg tak ada perlindungan terus jd pondan. Cit.....tak ada kemaluan punya olang

Tanpa Nama berkata...

Jamal Pak Tongkol - Hilang entah kemana , yg tinggal tahi bertongkol - tongkol .

Siapa nak cuci tahai Pak Tongkol ni ! Cuba teka ! Siapa yg kena !!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Jamal Pak Tongkol . Hilang entah kemana . Yg Tinggal tahi bertongkol - tongkol .

Siapa nak cuci ! cuba teka ye ? Siapa yg Kena !!!!!!!

652203 4423143 berkata...

Dulu Najib dan Noh Omar ada dibelakang dia...!sekarang belakang dia cuma yg tinggal Loyar Berok..!

Tanpa Nama berkata...

Telor kecut duit pun taada sebab najib kalah. Org mcm ni segan pula nak tampaq... sakit tangan saje.