Jumaat, 25 Mei 2018

HANG MASUK BERTANDING





KALAU HANG

NAK PILIH MB



HANG MASUK

TANDING




Raja: Nak jadi MB, tandinglah di DUN, Shahidan


Raja Perlis, Tuanku Syed Sirajuddin Putra Jamalullail berkata Pengerusi BN Perlis Datuk Seri Shahidan Kassim patut bertanding di peringkat Dewan Undangan Negeri (DUN) jika mahu menjadi menteri besar Perlis.

"Kalau Shahidan (Datuk Seri Shahidan Kassim) nak patutnya dia bertanding di DUN tetapi dia bertanding di Parlimen... ini yang jadi masalah... saya tidak mahu rahsia dalam diketahui luar," baginda dipetik sebagai bertitah oleh Berita Harian.

Baginda bertitah demikian setelah sembilan anggota DUN (ADUN) BN memulaukan istiadat angkat sumpah Menteri Besar Datuk Seri Azlan Man.



INI JAWAPAN

SHAHIDAN



Shahidan: Nak pilih MB, tandinglah di DUN, Raja



Pengerusi BN Perlis Datuk Seri Shahidan Kassim  berkata Raja Perlis, Tuanku Syed Sirajuddin Putra Jamalullail patut bertanding di peringkat Dewan Undangan Negeri (DUN) jika mahu memilih siapa jadi  menteri besar Perlis.

"Kalau Syed Sirajuddin nak patutnya dia bertanding di DUN tetapi dia bertanding tidak bertanding langsung di Parlimen atau di Dun... ini yang jadi masalah... saya tidak mahu rahsia dalam diketahui luar," Shahidan  dipetik sebagai bertitah oleh Berita Harian.

Shahidan berkata  demikian setelah sembilan anggota DUN (ADUN) BN memulaukan istiadat angkat sumpah Menteri Besar Datuk Seri Azlan Man.


PEKARA INI

SENANG SELESAI

SIAPA NAK PILIH

MB ATAU MENTERI

MASUK PARTI

TANDING 

JADI KETUA

TANDING JADI DUN

TANDING JADI YB

JANGAN 

MAKAN CANKUNG

BERAK TANGGUNG


-----------------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini fake news!

panglimo potaseh berkata...

Jangan main-main dgn Sahidan Quassim ni. Raja pon dia dah lawan. Tinggal lagi nama je Sahidan..tak de Teuku.. Tengku..Raja.. tapi Sahidan jo. Dia derma je dah RM44 juta..itu derma.. kita tak tahu berapa dia simpan kat rumah. Ayok mulakan perlawangnang. Antara Pacal Yang Hina vs Yang Amat Mulia Ya Ampoon.. lagi pong di Indera Kayangan ni 96% Melayu .. gasak kasi abis.. takde rugi apa2 sebab negeri mmg dah misking.

Tanpa Nama berkata...

Siapa raja perlis? Shahidan? Hebat sgt ka dia. Org perlis tak boleh hidup tanpa dia?

Nazrio berkata...

Mentang2 shahidan ni kamcing dengan Menteri Pertahanan Dan tuN M...

Tanpa Nama berkata...

Err tanding jd raja ada ke??