.

Khamis, 7 Jun 2018

PEMIMPIN DARI PENJARA





PEMIMPIN DARI

PENJARA
memang selalu kita jumpa persamaan watak dalam dunia ni.. tak ambik iktibar diri sendiri rugi on MORARJI DESAI DAN DSAI
Remove content | Delete | Spam
anon
on 6/7/18

apa yang hang dok cakap tu. jika pilihan raya boleh merubah, pilihan raya akan diharamkan. so sekarang ni apa yang dok cakap tu bohong la kiranya. pundek la aku mati2 pecaya cakap hang tu. dah cukop. hang dah boleh pi kawen. on MORARJI DESAI DAN DSAI
underBear
on 6/7/18
Hang lupa lobai parti suci pun suka kena kencing dgn umno congress party of malaysia. Sama ada dia minum atau tidak tak tau la aku on
 MORARJI DESAI DAN DSAI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/6/18


Desai minum kencing sendirik.. Dsai kuat kencing.. kekadang kene kencing.. kah kah kah. on MORARJI DESAI DAN DSAI
panglimo potaseh
on 6/6/18




-----------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Macam ada gerakan nak tendang anuar? Sila jawab...