Khamis, 7 Jun 2018

SIAPA GERANGAN PENULIS INI?





SIAPA GERANGAN

PENULIS INI
kapada penulis ini; boleh-kah tuan perkenalkan diri? saya biasa malah suka tulisan/ejaan lama tuan seolah2 saya berada se-zaman dengan pak sako. hujung 1990-an dulu ada juga orang tua (nama pena:marhaintua) yang - mellow- menulis seperti tuan tetapi saya tiada pula melihat pak marhain itu menulis tulisan gaya 50-an ini. saya sangka marhaintua adalah kassim ahmad di kulim kedah saya khuatir entah esok entah lusa saya tiada lagi bisa ketemu penulis seperti tuan. akhir qalam. 
jaga diri/kesihatan mudah2an dalam peliharaan Allah SWT. menulislah hingga ke hujung nyawa mudah2an menjadi pedoman buat anak2 muda di luar sana. adapun susok tukartiub/isham rais ini belum sampai - mellow-. beliau - gagalist tegar - on MORARJI DESAI DAN DSAI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/7/18



---------------------

Tiada ulasan: