.

Sabtu, 7 Julai 2018

NAK TANYA










NAK

TANYA
BETUL KE

TENGKU FREUD

AKAN 

DITANGKAP

KES JUAL

 BANYAK 

TANAH

DIKL  KEPADA

TOWKAY  

DAN

SAMSENG

CHINA

SAJE TANYA

JANGAN 

MARAH









--------------------

3 ulasan:

Labu8455 berkata...

Kalau betul, ini satu berita yang amat membahagia dan dialu alukan rakyat jelata

haron haron berkata...

Bro tt... pun nak tanya.....
Si semail kaseem yg nk jadi MB terkucil tu.... sijil wakil rakyat dia tak laku ke... pun freud jugak ke.. dgn umno dh kemaaluan dia... ppbm tak hingin dia... ni tunjuk pulak sijil kat pkr... dengor pkr pun tak terlior dia... dah gamaknya perasan bagus si semail nie... klu boleh terus nak jadi soltan dgn abang dia si sahdan tu. Suruh je lah dia join dgn parti tupperware kat kampung dia... mesti meletop letop...

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Baguh juga tangkap tengku tipu ni