.

Sabtu, 7 Julai 2018

ZAH HUJAN HABIS FULUS





KAH KAH KAH

PADAN MUKA

YANG DEGIL

TIBAI


Duta lantikan politik enggan lepas jawatan akan disekat gaji


Antara duta Malaysia yang dilaporkan terlibat ialah Duta Malaysia ke Indonesia Tuan Haji  Zahrain Mohamed Hashim.


ZAH

HUJAN

ABIS

MODAL

JANGAN

BAGI

CHAN

ADA 

PELUANG

TERAJANG

KITA

TERAJANG

KAH KAH KAH



-------------------

4 ulasan:

haron haron berkata...

Laa dia ni... sedangkan najib pun lepaskan jawatan..
Janganlah bodoh nacam lokman.
Inu dutaaaaaaaaaaaa...
tahap autaaaaaaaaaaa jgn sampai kena ekstradusi macam jamal jamban sudahlah.......
Kesian polis indon dn mlaysia.
Macam xde kerja lain pulak..

Tanpa Nama berkata...

pelik sungguh! pekerja enggan letak jawatan walaupun dipecat? susahlah nak pecat pekerja lepas ni…

kalau dia kemaruk sangat nak tinggal sana, batalkan aje paspot dia. biar dia merempat jadi pati d sana.

Tanpa Nama berkata...

Dari umno ke pkr, dari pkr ke umno, mana angin hujan ada, situ lah pak duta ini, kah kah kah.. .Dulu cukup baik ngan pak nuar, rapat sampai rosak..wa kow tim lu, lu kowtim wa. ..mewah dah, apa lagi tak cukup sampai tak mau lepas? Apa faktor tarik.. .indon ker, ruppiah ker, kow tim ker, sendat ker, padat ker.. .zah zah sudah lah zah... Balik. Balik. Penang jumpa abang nuar sembah salam maybe pengampunan ada lagi... Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Dgr kata Dia ni masa dlm pkr, minta projek b'juta2 tp x dpt. Sb tu dia dendam. Kmdn Pro umno bn. Kmdn najib lantik jd duta.