Rabu, 6 Februari 2019

ANA TAU ANA TAU









ANA TAU ANA TAU
Sila 40 olamak saksi penyamun kopuah buat repot SPRM.. ana tahu.. ana tahu.. ahli2 dan macai2 pasumnok sila jumpa 40 41 olamak kopiah ni... utk selamatkan si induk olamak... 
on LAPOR SPRM
Publish | Delete | Spam
haron haron
on 2/5/19

Semab





------------------------

1 ulasan:

Awanama berkata...

Bingai lah korang. nak siasat atau dakwa tuang guru presiden parti islang yg syumul ni kena la ikut cara islang. dalam islang ada 2 kaedah; samada 4 org saksi atau 44 saksi, boleh pilih mana2 yg menguntungkan. kalau saksi terlebih atau terkurang tak aci! sekarang ni saksi ada 40 org. jadi tak boleh pakai untuk kaedah 4 org saksi tu. kalau nak jugak kena tunggu lagi 36 saksi mati atau murtad. lagi satu cara tu, kena tambah lagi 4 saksi utk cukupkan 44 org. kahkahkah

nota: dengar kabar dah 4 hari nik abduh tak keluar dari bilik tido.