Khamis, 4 Julai 2019

SIAPA TAHU








SIAPA TAHU
DIMANA IKAN TONGKOL MENGHILANG
APAKAH MASIH DI SUNGAI BESAR
APAKAH MASIH DI KUALA SELANGOR
MASIH DI SEKINCHAN
WARGA PEGAWAI  KERAJAAN SELANGOR
DAN
RAKYAT MALAYSIA
GIAN MENUNGGU AKSI
JAMAL IKAN TONGKOL





----------

4 ulasan:

Hudbenseman berkata...

Tak suka jamal jangan tulis pasal jamal lah bro. Kan hidup ni dibeti pilihan? Kahkah kah

Tanpa Nama berkata...

Utama

A A
Bekas presiden Umno, Najib Razak, berkata parti itu memerlukan pemimpin berpengalaman dan berwibawa untuk mengukuhkan semula pertubuhan berkenaan.

Oleh sebab itu, kata Najib, Dr Ahmad Zahid Hamidi diyakini dapat mencapai matlamat tersebut selain memberikan kepemimpinan yang diperlukan bagi memantapkan Umno.

"Jadi saya sokong Zahid kembali sebagai presiden parti,” katanya kepada media di lobi parlimen hari ini.

Najib yang juga bekas perdana menteri ditanya mengenai komen Presiden PKR Anwar Ibrahim yang menyifatkan keputusan Ahmad Zahid menamatkan cutinya sebagai presiden menunjukkan Umno belum mantap di bawah kepemimpinan Mohamad Hasan.


Kahkahkahkah ahakahak ahak ahakkk.
Wayang tige abedul.kahkahkahkah.

Jibuyyy harap wakjait jd pm. Wakjait sudah lama kawtim sama toksyeikhh sejak 1998. Toksyeikh pun sudaaa laalalalalamaaa kawtim sama jibbui dn osmah.kahkahkahk.
Harappan agarrr pru15 menang balikkk..sbb kombain ini dua ekor tok syeikh sama wakjait. Ajib dan osmah gumbira dapek ya amponnn dari soltan kwn sekulah. Tak pon keturunan temenggonggg ..anjing punya plan sudah dpt baciaaa.kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Gua masuk Guar Temperung!! Cari Ilmu baru. Sudah baca cerita....Gua...Gua...berbagai ilmu. Ada yang datang dari bunyi tikus. Ada ilmu dari nyanyian angin. Ada juga dibawa oleh injil!! Kalau orang Arab boleh dapat. Apa kurangnya pahlawan jual ikan!!!

Tanpa Nama berkata...

tt, dulu lu kata nak saman jamal jamban sebab budak dia kepung lu. apa cerita? dah lapor polis? dah saman? ke mulut lu dah kena sumbat dedak oleh pak jamal?

err.. tt, raja nong chik idup lagi ke? sunyi jer mamat tuu.