Khamis, 6 Februari 2020

MADEY HAPPY



BILA MADEY

HAPPY 

INI BAHAYA

KAH KAH KAH

Dr Mahathir gembira sokongan Umno dan PAS

PERDANA Menteri Dr Mahathir Mohamad menyambut baik sokongan daripada Umno dan PAS ketika khabar angin berlegar yang kerajaan campuran Pakatan Nasional baru sedang diusahakan.

Dr Mahathir berkata setiap kali menerima sokongan, beliau berasa gembira.

“Bukan hanya Umno malah PAS dan saya memberitahu mereka boleh menyokong saya. Setiap kali orang menyokong saya, saya seperti ‘di awangan’,” katanya berseloroh.

Perdana menteri menambah Umno dan PAS boleh menyatakan sokongan mereka kepada kerajaan di Parlimen.

“Sekiranya kami melakukan sesuatu yang betul di Parlimen, sila sokong kami. Jangan hanya membabi buta,” katanya, tetapi tidak menambahkan komennya cakap-cakap mengenai gabungan baru.

Perbincangan mengenai kerajaan baru di peringkat persekutuan bermula beberapa hari lalu selepas Presiden Umno Ahmad Zahid Hamidi berkata parti nasionalis Melayu mesti mengikut jejak langkah PAS dalam menyokong Dr Mahathir.

Beliau berkata dengan menyokong Dr Mahathir, Umno boleh kembali menjadi relevan.

Bagaimanapun, Ahli Majlis Tertinggi Umno Lokman Adam menyifatkan Zahid sebagai pemimpin lemah kerana mahu bekerjasama dengan Dr Mahathir.

Menurut Lokman, Zahid memberi beberapa sebab mengapa Umno harus bekerjasama, sebahagiannya kerana PAS sudah berbuat demikian dan Umno tidak boleh ketinggalan.

Sementara itu, Timbalan Presiden Mohamad Hassan memberi amaran Umno perlu berhati-hati dan tidak mudah dipengaruhi dengan sebarang tawaran untuk menjalin perikatan politik dengan Bersatu. – 6 Februari, 2020.


PASAI APA

MADEY HAPPY

KAH KAH KAH

MADEY NAK

CUTI KE?

KAH KAH KAH

KALAU CUTI

SAPA NAK JAGA

KERETA PROTON

KAH KAH KAH

PASAI APA

LOKMAN ADAM

POTONG JALAN

BOCOR PADA

SATU DUNIA

LOKMAN INI

MEMANG SAH

LOKMAN ADAM

KAH KAH KAH
KAH KAH  KAH
------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bisa ni tt… org alim najib dan bik mama check mate kalu mcm ni.. kah kah kah