Khamis, 12 Mac 2020

BUROOKTI?





BOORUKKTI ?

Tak..Satu yg Aku pelik, yg dok kata Anwar kaki kencing kaki putar ni bila nk bagi kt kami bukti? Yg kami ni dengar lebong je,Hal mliwat pun sudah senyap camtu ja.. si mat Pau tu pulak Mana bukunya?kalau betul kenapa berani Pau tapi takut nk sebar? 
Tak abis lebong Demi keselamatan negara,then what???bagilah bukti dia akn dipau tu kt kami .bolehlah kami sebarkan pulak... xsampai dua tahun kmi budk2 muda ni pun dh tengok kau cam org tua yg meroyan ikut emosi je..jgn seratus tahun nanti kau jd sampah je pulak sham... 
on
 MERAKAM SEJARAH - 
APA SABENARNYA BERLAKU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/03/20

jaw




--------

1 ulasan:

Awanama berkata...

Abam tak layak jadi PM sbb abam nak jadi PM. PM ni jawatan dilantik,bukan jawatan dimintak.kau ingat jawatan PM ni macam nak mintak kerja perbandaran ke?mungkin abam tulis dalam borang sekolah dulu diruang cita cita-PM.