Isnin, 30 Mac 2020

KAUM KAPITALIS AWAS JANGAN PASANG LUKAH







KAUAM KAPITALIS

AWAS

JANGAN PASANG

LUKAH

Harga siling baharu topeng muka RM1.50 sekeping

PUTRAJAYA menetapkan harga siling topeng muka pada kadar RM1.50 sekeping berkuatkuasa 1 April, turun 50 sen daripada paras yang diumumkan sebelum ini.

Menteri Kanan Ismail Sabri Yaakob berkata, Putrajaya terikat dengan harga pasaran dalam penetapan harga berkenaan memandangkan kebanyakan topeng muka tidak dihasilkan dalam negara.


IKUT ARAHAN

KERAJAAN

JANGAN NAIKKAN

HARGA

NAIKKAN HARGA

RAKYAT

NAIK MINYAK


-----------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Sebelum ni topeng hanya 85 sen je, untong 100%. Ngapa skrg bila ada petaka, naik sampai 1.50, naik 100% tu ..untong 300%.
UsTaT mano ..tingtong2 syurga neraka ..bila rakyat kono honyak berterusan apo hookomnyo TaT.
Toksah lah bila PM8 bacho doa kito nanggih ..ha nanggih lah topeng naik 100%. ..mano dio economic of scale. Den ghaso nak pindah ko Kanada lah. Finland dah ado Abam lak ..seeeram.

Awanama berkata...

pundek la korang ni..harga topeng korang risaukan? harga barang keperluan lagi pasai apa tak minta ismail sabri beri percuma??harga beras, roti, pad wanita, susu budak..byk lagi perkara yg korang boleh isukan...pundek betul, cetek akal korang atau korang pun sama duduk meja sushi..only talk..bercerita mengenai tahi siapa yg terapung disungai..oitt..harga susu naik oii...sapa kapilatis susu??