Isnin, 4 Mei 2020

MARI KIRA HARI






HARI INI 4 MEI
9 MEI 2020

LAGI 6 HARI

KITA ADA PM

BARU

SILA BERSABAR


4 ulasan:

Awanama berkata...

Perjalanan jauh tk kurasa kerana 9 mei bakal tiba...hohoho pm baru hohoho pm baru..malaysia riang...itu hanya mimpi siang hari...hohoho mimpi saja...hohoho

panglimo potaseh berkata...

Chantek susunannye ..9 Mei nanti, kita dapat PM9. Nak tanya, main bontot ada gaya 69 tak?

Nole berkata...

Hhaaahha. Sial nya tt. Gwa harap tok sheikh je naik. Gwa bkn penyokong sheikh. Tp sbb dia benar2 nak naik, gwa nak tau benar apa yg bgs sgt dia ni kalau naik. Sikit2 ratib. Langsung sikit2 gwa jadi penyokong dia.

Ayob Anak Tulakang berkata...

Kesian jugak kat pak sheikh.. Dulu 16 september dah gagal. Kali ni 9 mei pun gagal. Lepas persidangan apec pun macam nak gagal. Sabar la pak sheikh. Semoga ada sinar buat anda. Kalau jawatan piem bukan rezeki anda pun takpe dah cukup dah setakat yang ada setakat yang pernah dapat. Apakata pak sheikh fokus tuk jadi ketua pembangkang je. Tak kisah la piem nanti bertukar ganti tapi ketua pembangkang tetap pak sheikh.. Jawatan tu nampak macam dekat dengan pak sheikh berbanding jadi piem