Sabtu, 8 Ogos 2020

BETUL BETUL HEBAT ANWAR KENA TINGGAL






SAHEH HEBAT

AMIN

NAMA BELUM ADA

ENTAH DAFTAR

ENTAH TIDAK

DAN RAMAI NAK

MASUK

 RAMAI PULA 

NAK BESAMA

AMIN

Warisan sedia kerjasama dengan parti Dr Mahathir

PARTI Warisan Sabah (Warisan) sedia bekerjasama dengan parti baharu yang diumumkan oleh bekas Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad.

Presidennya Mohd Shafie Apdal berkata kerjasama itu boleh dicapai sekiranya agenda parti baharu itu selari dengan perjuangan parti mengenai rakyat dan Sabah.

“Asalkan landasan perjuangan sesebuah politik itu selaras dengan apa yang kita lihat dalam penentuan hak-hak di Sabah, kepentingan rakyat serta dasar-dasar yang kita perjuangkan,” katanya dalam sidang media selepas menyempurnakan penyerahan lot penempatan mangsa kebakaran Kampung Tanjung Batu Otentik serta penyerahan geran tanah di daerah Tawau dan daerah Kalabakan, hari ini.

Ketua Menteri Sabah itu berkata demikian semasa mengulas pengumuman Dr Mahathir semalam mengenai penubuhan parti baharu yang  tidak terikat atau menyokong mana-mana gabungan parti sama ada Pakatan Harapan (PH) atau Perikatan Nasional (PN).

Pada majlis hari ini Mohd Shafie menyerahkan 318 geran tanah di daerah Tawau serta Kalabakan, selain menyampaikan 67 lot penempatan kepada mangsa kebakaran tahun lepas di Kampung Tanjung Batu Otentik. – Bernama, 8 Ogos, 2020.

ANWAR AKAN

KENA TINGGAL

AMIN 

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sumer berpeluk tubuh tp ada sorang silang tangan seperti ketika solat. Sebelah kakinya berada diluar kawasan kain puteh. Sumer pakai kasut itam tp ada sorang pakai kasut coklat. Apa makna?