Ahad, 9 Ogos 2020

NAK BISING KEK POKAN TAMPIN





NAK BISING


BISING

PULAK KEK

POKAN TAMPIN


Tok Mat bakal bertanding 

di Rembau pada PRU15, 

KJ pindah ke Tampin

KUALA LUMPUR: Timbalan Presiden UMNO, Tuan Haji Mohamad Hasan mengumumkan akan bertanding di kerusi parlimen Rembau pada Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU15) nanti, lapor Malaysiapost.

Mohamad dilaporkan berkata demikian ketika berucap merasmikan Mesyuarat Agung Tahunan Umno Cawangan Sri Kota, pada Sabtu.

“Saya kena pergi pusat dan besar kemungkinannya nanti, PRU15 ini saya akan menawarkan diri untuk bertanding sebagai Ahli Parlimen di Rembau.

“Disebabkan dua orang dari satu tempat, kita kena berpecah ke kawasan yang lain.

“Saya pula tak tahu nak pergi ke mana, ini kawasan saya dan sebagai Ketua Bahagian (Umno) saya menawarkan diri di sini,” katanya.

Dengan pengumuman rasmi yang dibuat Mohamad itu, penyandang kerusi parlimen Rembau, Khairy Jamaluddin yang juga Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi perlu mencari kerusi lain untuk bertanding.


MAT KJ NI

ORANG  KODAH

LARI DARI KODAH

TU PASAL DIO

LOGAM 

MACAM AZEEEEZ

KAH KAH KAH


INI SENTIMEN

1 ulasan:

cikminah berkata...

Apa kata KJ istihar masuk party Cool dude, bertanding lawan Tok Mat di Rembau. Keluar gambar KJ berdiri peluk tubuh di sebelah Tun Det, barulah betul-betul gempak!