Rabu, 2 September 2020

ANWAR IKHLAS JUMPA MADEY TIAP MINGGU







ANWAR IKHLAS

JUMPA MADEY

TIAP MINGGU 
 
Wednesday, September 2, 2020 TANPA IMEJ ANWAR, TERSERLAH KEHODOHAN IMEJ MAHATHIR Menjelang PRU14, nama Mahathir harum dan setiap ceramahnya dihadiri puluhan ribu orang berbilang kaum, sehingga ramai yang berkata itu lah aura Mahathir yg menjadi penyebab PH menang. Benarkah? 
Tidak benar samasekali. Nama Mahathir gah ketika itu adalah kerana Mahathir waktu itu menyatakan sokongan kpd Anwar yang berada di dalam penjara dan sokongan Anwar juga kpd Mahathir. Waktu itu kedua mereka saling sokong menyokong dan rakyat amat gembira dengan gandingan mereka berdua. Bila imej Mahathir jatuh? Ianya bermula beberapa bulan selepas Mahathir angkat sumpah menjadi PM. Ketika itu, banyak perkara yang tidak menyenangkan dilakukan oleh Mahathir selaku PM. 
Mahathir mula tidak memandang Anwar lagi bahkan tidak menghormatinya. Anwar cuba untuk menunjukkan keikhlasannya menyokong Mahathir dengan setiap minggu Anwar akan ke pejabat PM untuk memberikan pendapat dan pandangan bahkan teguran. Banyak dasar dan 
on 
BERITA TAKUT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 02/09/20

Kalau

1 ulasan:

cikminah berkata...

Sampai bila nak salahkan Mahadir yg menyebabkan Abam tak dapat jadi PM ni.....?

Boleh ke strategi ni buat orang respect Abam....?

Strategi ni dah basilah, Abam. Orang benci Madet tak buat orang
respect Abam. Orang mual nak baca cerita bodoh ni dari tahun 1998 berjangkit ke tahun 2020.

Orang nak tengok Abam bangun, bina satu ikon yg boleh jadi ikutan. Upahlah perunding image untuk bina image Abam. Image Najib, bosskurr naik motor. Dia
Robinhood dgn 40 penyamun.

Abam buatlah image Lone Ranger, pejuang ummah. Pakai topeng tutup mata, naik kuda dengan Tonto tepi pantai, pungut sampah. Hait ho!...mari bersihkan negara kita!
Boleh tak...????

Hahaha.....😁