Rabu, 2 September 2020

SEMUA AGAMA SAMA






SEMUA 

AGAMA SAMA

Kalau semua agama menunggang agama untuk surival politik maka tiada tempat yang aman untuk manusia berkembang biak dan memajukan diri.lihatlah apa yang terjadi dinegara arab/afganistan dimana sana 1 saja agama,
 tapi tidak juga dapat tenteram,aman maju, kenapa ini berlaku???ini disebabkan penunggang sudah berada diatas tampok pemerintahan. 
on
 LA TAPAI 
MACAM MANA?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 01/09/20

Ma

3 ulasan:

Ketua Pengarang berkata...

“semua agama menunggang agama”

agama tak menunggang agama.. yang menunggang agama ialah manusia.

sampai bila nak salahkan agama... manusia yang buat masalah.. agama yang disalahkan..

Tanpa Nama berkata...

Hoi tok sakai. Kau ingat sini,kalau ada 10 orang ustat retard,7 dari mereka tak pernah jejak kaki ke sekolah.ambik spm pun calun private.mmg buduh la macam tu,belum pernah kena lempang dengan cikgu disiplin.sbb tak pernah sekolah la cakap serupa biul macam tak pernah jumpa manusia.tok sakai pergi la hantar ikan ikan tok reiki sekolah sekolah,berapa retard saja pun yg pernah ke sekolah Masa masih budak lagi.

panglimo potaseh berkata...

Semua igama tak sama ..yang sama ada lah penganutnye. Kalau lu tak caya lu pigi ke Jepon, Belanda atau Inglan ..yang Islam musti yg Arab, Keling dan Melayu ..ini lah kaum yang kontot otak ..sonang di kelentong ..penongang igama ..megah tak tontu pasal ..