Selasa, 24 Mei 2022

HAYATI SOSOK INI


BERADA

TERKENAL

TIDAK ANGGKUH

AMIN

Unknown commented on 

"HAYATI SOSOK INI"
gua cuba membayangnya 
namun gua bukan bilionwan... kah kah kah


panglimo potaseh commented on

 "HAYATI SOSOK INI"
Itu aktor kapir laknat melionyer yg bergerak guna pablik transpot, makan tak bacho bismilah di lorong awam, memuki tak baco doa momuki. Kito yg Islam el-syumul ni, anak wakil rakyat boley bagik duit teh pado polis jadi pengiring kenderaan vvip ..boley sepak kereta awam yg tak mau ketepi. Gwa nak tanya ..bilo mau tangkap anak wakil rakyat dan duo ekor polis pengiring tu ..takkan tungtang, tuntang jo ..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bila gua bayang .. gua terbayang kepala bapak penyamun lalu diganti dengan kepala kenu ni... mengjutkan .. gua nampak penyamun sedang mencuci dosa... kah kah kah