Jumaat, 28 Julai 2023

MAKIN TUA MAKIN MENJADI



Letak penyandang tujuh penggal, Pas Kelantan ketandusan calon?

KOTA BHARU – Debaran menunggu senarai calon dari Perikatan Nasional (PN) Kelantan berakhir malam tadi, apabila nama yang akan bertanding pada PRN DUN ke-15 Ogos ini telah diumumkan.

Selepas meneliti senarai 45 calon itu, Pas boleh dikatakan ketandusan calon apabila masih mengekalkan sekurang-kurangnya enam penyandang yang bertanding dalam Pilihan Raya Umum (PRU) sejak tahun 1995.

Pengerusi PN Kelantan,  Ahmad Yakob ketika mengumumkan nama calon di Dataran Warisan, Stadium Sultan Muhammad IV, mengekalkan dirinya untuk mempertahankan kerusi DUN Pasir Pekan.


WOIT

KAH KAH KAH

CALON TALIBAN

INI LAGI TUA

LAGI BERJANGGUT

AMIN

MACAM KELADI

LAGI TUA

LAGI MENJADI

KAH KAH KAH 

TAKK CAYA TANYA

BUNG SENIK

KAH KAH KAH

KHALAS

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Goli boto ati den ari nih... Kah kah kah

Kah kah kah camne sekor gabnor Bernama Zety tatau ada kemasukan Wang billion billion hengget ... Klu rakyat kuar masuk 20 ribu hengget kat Bank kena declare.. Kan itu prosedur Bank Negara tuhh..!?

Bank tak buat keje ke atau Zety dan bank negara tak pantau dan tak buat keje..!?

Klu Kita Nak masuk duit 50 ribu hengget pun kena declare dng bank... Kah kah kah

Mengenai dakwaan yang dibuat oleh Najib semasa temu bualnya dengan Malaysiakini yang disiarkan pada 2 Julai 2018, di mana beliau mendakwa bahawa saya mengetahui tentang RM2.6 bilion dalam akaunnya di AmIslamic Bank Berhad dan bahawa saya tidak membangkitkan sebarang soalan mengenainya, saya ingin menyatakan dengan jelas bahawa saya tidak mengetahui transaksi yang dilakukan dalam akaunnya pada masa itu,” katanya.

Saya ulangggg...

camne sekor gabnor tau Ada kemasukan Wang billion hengget ... Klu Kita Nak masuk duit 50 ribu hengget pun kena declare dng bank... Bodo bodoo..

2 mahkamah kat USA dan Singapore terang lagi bersuluh sebut nama Taufik Ayman dan anak tima Wang AMLA 700 jota hengget sekor gabnor Bernama Zety tatau pasai duit AMLA...

Bila nak tangkap Taufik Ayman.

Bodooo bodooo..!!


Kah kah kah