Selasa, 1 Ogos 2023

YB TEMUI PENGUNDI


YB WAJIB BUAT

JADUAL TEMUI

PENGUNDI

KHALAS

Unknown commented on
 "LEPAS KEMPEN SEMUA ILANG"

KAHKAHKAH ..... Biasa-biasa la tu... semuanya pandai beretorik.
Tapi kalau saya jadi YB dan menang saya akan buat yang luarbiasa patut lebih perlu wat iaitu dengan membuka opis di lorong jalan di semua taman perumahan, bandar dan pekan dalam kawasan saya mengikut jadual, macam jadual lori sampah datang mengutip sampah di setiap kawasan perumahan. Kerajaan Madani patut lebih perlu wat sebab cara ini sebahagian dari ciri madani. Gerenti saya akan jadi YB popular dalam memberi perkhidmatan kepada semua pengundi kawasan saya.
YB-YB semua, ramai pengundi malas nak naik masuk opis jumpa korang untuk mengadu hal tau tak, guna akai sikit la kalau benar dan melunaskan janji korang masa kempen nak menolong rakyat. Tak wat korang masuk NERAKA tau !! KAHKAHKAH

Tiada ulasan: