Selasa, 16 Januari 2024

SIAPA LELAKI INI ?



Reman lelaki disyaki khianat api di rumah Ngeh disambung sehari lagi


TEMPOH reman lelaki yang ditahan kerana disyaki melakukan khianat api di kediaman Ahli Parlimen Beruas Ngeh Koo Ham, disambung sehari lagi hingga esok.

Ketua Polis Perak Mohd Yusri Hassan Basri ketika dihubungi berkata permohonan reman itu dikeluarkan oleh Mahkamah Majistret Seri Manjung pagi ini.

“Kita akan terus menyiasat untuk mengetahui sejauh mana penglibatan suspek dalam kes ini,” katanya.

Yusri juga berkata hasil siasatan forensik kebakaran yang dilakukan Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia juga akan diambil kira dalam penyiasatan berkenaan.

Lelaki berusia 30-an yang ditahan di Shah Alam pada 12 Jan lepas, ditahan reman sehingga hari ini untuk siasatan di bawah Seksyen 435 Kanun Keseksaan iaitu khianat dengan api.

Dalam kejadian awal pagi Rabu lepas, rumah Ngeh dipercayai dilontar dengan “molotov cocktail” menyebabkan kebakaran yang memusnahkan sebuah kereta miliknya manakala dua kenderaan lagi mengalami kerosakan. – Bernama, 16 Januari, 2024.



WOIT

INI SASPEN

 LAGI MISTERI

KAH KAH KAH

SAPA LELAKI INI

JENG JENG JENG

YANG JELAS

BUKAN PONDAN

BUKAN SIDA

BUKAN SAJAT

TAPI LELAKI

KAH KAH KAH

MELAYU ?

CHINA ?

BENGALI ?

INDIA ?

 ATAU

BANGLA

KAH KAH KAH

AMIN

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yang sah laki laki itu bukan anak Hishamudin Rais kerana dia tidak ada anak kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Orang-orang kita laju kalau nak buat sidang media nak pamer kejayaan, kalau tanya pasal kes salah laku salah tertib rasuah salah perangai jarang buat media kah kah kah bermaksud semua nak popular nak jadi celebrity siang malam entah kerja atau tidak, kah kah kah siapa siapa cakap nama cakap apa bentuk muka bumi biar terus terang, tak payah selindung bawah kain kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Dia cuntfuse mcm lu le.

Dah termakan hasutan TALIBAN supaya jadi suicide bomber berani mati guling PMX kerana ancam Melayu, Islam dan Shariaah.

Last2 kena jenayah berat attempted arson dan murder.

TALIBAN enjoy menjoy duit pençen dan elain, Merc baru, bini ramai dan karok pagi.

Lu pun jadi bengong jugok nak jadi suicide bomber give up lu punya minat asli porno, berancuk, burit, Pelir Keras dan bontot.

Khalas. Amin. Kah Kah Kah. Cuntfuse.

Tanpa Nama berkata...

lelaki itu kerabat raja petra..baling bom molotov dari negara kafir london tapi mengaku raja melayu..bila raja2 melayu sokong british bukan main marah si sakai walaupun kedua2nya bersekolah di sekolah mckk ciptaan british..puihhh dasar sakai turunan raja ..