Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 16 September 2008

BERITA SEDIH !!

Tan Sri Muhyiddin Yassin telah berkata ‘ saya merasa sedih meminta dia ( Abdullah ) berundur secepat mungkin – kalau tidak United Malays National Organisation tidak dapat melakuan perubahan dan memenangi kembali pengundi yang sudah lari’.

4 ulasan:

Farid Abu Talib berkata...

isham, apa cerita sidang median anwar? ada bgtau tak nama ahli parlimen msk PR?

Biru Muda Mataku berkata...

Antara Paklah, Najib, Muhyidin & Kuli...sapa yg layak pimpin Malaysia? hehehe NAJIB no,no,no bahaya org ini..Muhyidin dengar citer kuat makan luar, baik sket dr najib kot..Ku Li taktau la...dia ni patut pencen dah..Paklah ni ishhhh..tak tau la apa dlm kepala otak dia...Conclusion..depa semua sama saja hahahah macam cakap kat sesama sendiri ja hahah

Tanpa Nama berkata...

mmg pon.. bn kalah sbb pak lah.. minyak apa da tak turun2.. menci la ini macam.. siksa jiwa raga

-cikgu malaysia lagi.. hehe-

Farouk berkata...

Farid,
Jangan dok harap sangatlah Anwar tu. Dah berapa kali dah beliau menipu? Tabur janji, tapi tak pernah tunaikan. Hanya suka buat orang berharap je...