Ahad, 28 September 2008

PENANGGUHAN NAFI HAK AHLI –MUKRIZ – U.Malayau

TEMERLOH 27 Sept. - Exco Pergerakan Pemuda UMNO, Datuk Mukhriz Mahathir berpendapat, tindakan Majlis Tertinggi (MT) UMNO menangguhkan Perhimpunan Agung UMNO dari Disember tahun ini kepada Mac tahun depan sebagai satu usaha untuk menidakkan hak ahli akar umbi.

Beliau yang juga Ahli Parlimen Jerlun mempersoalkan sama ada tindakan menangguhkan persidangan tersebut boleh memberikan manfaat dan kekuatan kepada parti atau sebaliknya.

Katanya, beliau sendiri tidak faham atas sebab-sebab penangguhan itu perlu dilakukan dan ia tentunya akan memberikan gambaran yang tidak sihat serta boleh menimbulkan kekeliruan ahli-ahli akar umbi.


kah kah kah….. sorang lagi tak faham…. atau buat-buat tak faham… pergilaaa tanya mami …. pergi tanya madey…. kah kah kah….. keliru? …..kah kah kah…. yang ni pun dah keliru macam mana nak pimpin jerlun…. kesian rakyat jerlun dapat yb yang ngok….

woit…. duduk laaa diam diam…. jadi anak mitahkli…. jadi anak yang ber daddy kasi….kah kah kah



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dia ni lagi sorang..,dok kejut saja lebih..dia tak tau last minute perwakilan nanti buat kona baring..nganga la dia...

Tanpa Nama berkata...

Bukan ini saja bahkan banyak lagi tindakan MT UMNO yang menidakkan hak ahli akar umbi. Dengan lain perkataan, banyak di antara usul yang dikemukakan oleh ahli akar umbi (walaupun ianya relevan), tidak diberi perhatian serius oleh MT UMNO semata-mata untuk menjaga hati presiden.(dulu, kini, ...?).
Itu sebabnya ramai di antara ahli UMNO yang berpaling tadah atau berhijrah ke parti lain.